افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

از دنیای مالی حمایت کنید!

  • کد خبر : 331402
از دنیای مالی حمایت کنید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این بیانیه می گوید: «در چارچوب تسلیت اربعین حسینی، در پاسخ به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، از صداقت و همراهی جناب آقای دکتر المدزیکیان و کابینه پیشنهادی ایشان، در خصوص معرفی آقای لس روسای ورزش فدراسیون روسیه حمایت خود را از وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به عنوان رهبری توانمند […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این بیانیه می گوید:

«در چارچوب تسلیت اربعین حسینی، در پاسخ به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، از صداقت و همراهی جناب آقای دکتر المدزیکیان و کابینه پیشنهادی ایشان، در خصوص معرفی آقای لس روسای ورزش فدراسیون روسیه حمایت خود را از وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به عنوان رهبری توانمند که تجربه و دانش لازم را در سطح انقلاب برای اجرای منافع ورزشی و سیاسی مقام معظم رهبری دارد، اعلام می دارد.

اینجانب امضاکنندگان زیر به عنوان روسای و سرپرستان فدراسیون های ورزشی کشور و آگاه به نیازهای روز ورزش از زحمات و مدیریت ارزشمند جناب آقای دکتر کیومرث هاشمی وزیر محترم ورزش و جوانان سیزدهم قدردانی می نماییم. دولت و درخواست استفاده از ظرفیت و ذخایر علمی و تجربی خود در راستای تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های رئیس‌جمهور جناب آقای دنیا مالی به‌عنوان فردی چند جانبه و با سابقه موفق در دوره ارشد. مدیریت و استراتژی ادارات مختلف دولتی دارای اختیارات و وزن لازم برای اداره وزارت ورزش و جوانان هستند.

از نمایندگان کل مردم در شورای اسلامی درخواست داریم با رای قاطع به دکتر دنیا مالی فرصت پیشرفت و تعالی را برای دو بخش ورزش و جوانان فراهم کنند. به نظر ما دکتر دنیا مالی در تمامی شاخص های ذکر شده رتبه بسیار بالایی دارد و برای هدایت و هدایت وزارت ورزش و جوانان مناسب است.

انشاالله وکلای مردم در خانه ملت با رای اعتماد به خدمتگزار نظام این قشر را در جهت ارتقای روند رو به رشد ورزش و ساماندهی عرصه جوانان کشور و رعایت مصالح و مصالح عمومی مقدس یاری خواهند کرد. نظام جمهوری اسلامی ایران و شاهد تقویت وحدت و انسجام و حصول نتیجه باشیم. سربلند و موفق تر باشید.

این بیانیه به امضای روسای و سرپرستان فدراسیون های زیر رسیده است:

فوتبال مهدی تاج، هادی ساعی تکواندو، کشتی علیرضا دبیر، پزشکی ورزشی غلامرضا نوروزی، والیبال سید میلاد تقوی، کشتی مهرعلی باران چشمه، تیراندازی مرتضی قربانی، تیراندازی با کمان بهار غلامرضا شعبانی، علیرضا سهرابیان هاندار هنادبال، علیرضا پاکاتدل صدیقی ووشو، ورزش دانش آموزی حسین بابویه، ورزش رزمی افشین هادی چگینی، نجات غریق مهدی حیدری، اسکواش امیر عزیزپور، کاراته سید حسن طباطبایی، جواد رمزی کارگری، مهدی نصیرزاده بدنسازی و آمادگی جسمانی، آرش میراسماعیلی راسخ، جودو راسخ شمشیربازی علیرضا پورسلمان، پیشکسوتان و داوطلبان جلیل کهپایه زاده، بسکتبال جواد داوری، شنا محسن رضوانی، ورزش همگانی علی خلیلی، علی ایلکا روستایی و عشایری، تنیس داوود عزیزی، بوکس روح الله حسینی، محمد گواری رزوانی، محمد گواری رزوانی، محمدرضا مینیزالو فیس نبیناییان، عباس نظریان اسکی، عباس اورسی کبادی، ژیمناستیک زهرا اینچه درگاهی، گلف حمید عزیزی، موتورسواری و موتورسواری مازیار ناظمی.

257 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=331402

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.