افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

مقایسه صرافی Toobit و Bitunix

  • کد خبر : 331368
مقایسه صرافی Toobit و Bitunix

خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی های ارز دیجیتال جهانی که احراز هویت در اکثر آنها اجباری است، معامله می تواند مانند راه رفتن در لبه پرتگاه باشد زیرا در هر زمان ممکن است حساب شما در آن صرافی به دلیل عدم احراز هویت بسته شود. با این حال، نقطه مقابل این دسته از […]

خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی های ارز دیجیتال جهانی که احراز هویت در اکثر آنها اجباری است، معامله می تواند مانند راه رفتن در لبه پرتگاه باشد زیرا در هر زمان ممکن است حساب شما در آن صرافی به دلیل عدم احراز هویت بسته شود. با این حال، نقطه مقابل این دسته از صرافی ها، صرافی های متمرکز هستند که به شما امکان می دهند بدون نیاز به احراز هویت، تراکنش های ارز دیجیتال را انجام دهید. البته لازم به ذکر است که حتی در چنین صرافی هایی باز هم احراز هویت مورد نیاز است و صرافی فقط تا سقف مشخصی به شما امکان معامله بدون احراز هویت را می دهد. امروز در این مقاله به بررسی دو تا از محبوب ترین صرافی های بازار ایران یعنی توبیت و بیت یونیکس می پردازیم.

صرافی ارز دیجیتال توبیت را معرفی می کنیم

توبیاس یک بورس تجاری جدید است که به کاربران خود معاملات نقدی، آتی و خارج از بورس (OTC) را ارائه می دهد. دفتر مرکزی توبیت در جزایر کیمن قرار دارد و فعالیت آن از سال 2022 در بازار ارزهای دیجیتال آغاز شد.

صرافی ارزهای دیجیتال خارجی Toobit از زبان فارسی پشتیبانی می کند و معامله گران می توانند هر ارز دیجیتالی را که می خواهند بدون احراز هویت خریداری و بفروشند. توبیت حدود 150 ارز دیجیتال را برای معامله در بازارهای نقدی، آتی و خارج از بورس (OTC) در اختیار معامله گران قرار داده است.

مزایای توبیت برای ایرانیان:

فعالیت بدون احراز هویت

تجارت کپی

نرخ های بسیار پایین با سطح VIP2 رایگان

بدون فیلتر

پاداش 79 دلاری برای شروع

معرفی صرافی ارز دیجیتال. بیتونیکس

صرافی ارز دیجیتال بیت یونیکس در سال 2021 فعالیت خود را آغاز کرد. احراز هویت در صرافی بیت یونیکس برای استفاده از خدمات این صرافی اجباری نیست. افراد می توانند روزانه تا 10000 دلار بدون احراز هویت برداشت کنند. علاوه بر این، بر اساس پشتیبانی صرافی، کاربران ایرانی می توانند بدون احراز هویت در این صرافی معامله کنند. این بورس از معاملات آتی نیز پشتیبانی می کند.

مزایای بیت یونیکس برای ایرانیان:

فعالیت بدون احراز هویت

صرافی را فیلتر نکنید

5 دلار پاداش برای شروع

نرخ پایین

بررسی قابلیت های Tobit و Bit Unix.

توبیاس و بیت یونیکس دو صرافی رایج ارز دیجیتال وجود دارد که به کاربران ایرانی خدمات ارائه می دهند. هر دو صرافی مزایا و معایب خاص خود را دارند، بنابراین انتخاب بهترین گزینه برای شما بستگی به نیازها و ترجیحات شما دارد.

گزینه مجموعه مقالات:

  • توبیاس: معاملات نقطه ای، 2 نوع معاملات آتی (تا 150 برابر اهرم)، معاملات کپی، ربات های معاملاتی خودکار با کمک هوش مصنوعی، مانند ربات های معاملاتی نقطه ای شبکه ای و معاملات آتی و ربات های معامله گر Martingale.
  • بیت یونیکس: تراکنش های نقطه ای، معاملات آتی (تا 125 برابر اهرم)، Spot Margin: از نظر ویژگی ها و قابلیت ها، BitUnix هیچ ویژگی خاص و جدیدی ندارد و فقط از تراکنش های معمولی نقطه ای و آتی پشتیبانی می کند.

پشتیبانی از ارزهای دیجیتال:

  • توبیاس: بیش از 200 ارز دیجیتال
  • بیت یونیکس: بیش از 100 ارز دیجیتال

کارمزد تراکنش:

  • توبیاس: کارمزدهای بسیار کم از 0.01% تا 0.04%
  • بیت یونیکس: 0.08٪ تا 0.1٪

رابط کاربری:

  • توبیاس: ظاهری جذاب و کاربردی مشابه BingX برای معامله گران جدید و با تجربه ایرانی.
  • بیت یونیکس: ساده و آسان برای استفاده برای معامله گران مبتدی زیرا عملکردهای زیادی ندارد و به خصوص پیچیده است.

امنیت و اعتبار

  • توبیاس: احراز هویت دو مرحله ای، ذخیره سازی سرد. اثبات ذخایر مبادله ای با ارائه گواهی ذخیره و دارای مجوز توسط مرجع نظارت مالی بریتیش کلمبیا (BCSC)، رتبه برتر در Coinmarketcap
  • بیت یونیکس: احراز هویت دو مرحله ای، ذخیره سازی سرد، رمزگذاری SSL، بدون مجوز رسمی، بدون اثبات ذخایر مبادله

سال تاسیس:

  • توبیاس: سال 2022
  • بیت یونیکس: سال 2021
  • هر دو صرافی نسبتا جدید هستند و می توانند گزینه های خوبی برای بازار ایران باشند.

مقایسه صرافی Toobit و Bitunix

ترکیب توبیت با هوش مصنوعی

تبادل توبیت، خدمات. تجارت کپی (کپی از عملیات) پیشنهادات برای معاملات آتی ارز دیجیتال. با استفاده از این بخش می توانید معاملات معامله گران حرفه ای را کپی کنید.

Tobit Exchange برای استفاده از سرویس معاملاتی کپی کارمزد جداگانه ای دریافت نمی کند، اما باید کارمزد عادی معاملات آتی در این صرافی را برای سازنده و گیرنده به ترتیب معادل 0.04% و 0.06% پرداخت کنید.

علاوه بر این، می‌توانید بدون نیاز به احراز هویت از سرویس معاملاتی کپی Tobit Exchange استفاده کنید. با 5 دلار می توانید از این سرویس استفاده کنید.

بهترین گزینه کدام است؟ توبیت یا بیت یونیکس؟

هر دو صرافی با سرعت و قدرت در بازار ایران رقابت می کنند. اما به عنوان یک معامله گر، اگر بخواهیم یکی از صرافی ها را انتخاب کنیم، قطعا توبیت می تواند گزینه بهتری باشد. چون هر دو صرافی جدید هستند. اما توبیت از نظر کارایی و رابط کاربری و خدمات برای ایرانی ها بسیار قدرتمندتر است و قابل مقایسه با بیت یونیکس نیست. در صرافی توبیت فقط معاملات نقدی و آتی ساده وجود دارد و هیچ کارکرد دیگری برای معامله گران و سرمایه گذاران ندارد.

اگر یک معامله گر روزانه هستید، Tobit با ارائه یک حساب VIP سطح 2 به کاربران جدید خود، کمترین هزینه را از شما دریافت می کند. و این برای تاجر بسیار مهم است.

بیتونیکس چون کارکردهای زیادی ندارد.از که می تواند بیایید بررسی را در اینجا تا آخر مقایسه کنیم. می رسد و 100٪ برنده این بررسی توبیت خواهند بود. صرافی به روزتر است و امکانات بیشتری دارد..

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=331368

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.