افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » شهاب به تی شرت پرسپولیس حساسیت دارد!

  • کد خبر : 33094
اسمارتک نیوز » شهاب به تی شرت پرسپولیس حساسیت دارد!

به گزارش اسمارتک نیوز، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در هر چهار بازی دوستانه تدارکاتی این تیم موفق به گلزنی نشده است! تیم فوتبال پرسپولیس خود را برای حضور در لیگ برتر آماده می کند و موفقیت های فصل قبل را تکرار می کند که سه مهاجم این تیم پس از پایان فصل از این تیم […]

به گزارش اسمارتک نیوز، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در هر چهار بازی دوستانه تدارکاتی این تیم موفق به گلزنی نشده است!

تیم فوتبال پرسپولیس خود را برای حضور در لیگ برتر آماده می کند و موفقیت های فصل قبل را تکرار می کند که سه مهاجم این تیم پس از پایان فصل از این تیم جدا شدند.

شیخ دیاباته، لئاندرو پریرا و عیسی آل کثیر کسانی بودند که از تیم پالفوس جدا شدند و از سوی دیگر تنها شهاب زاهدی به گروه پالفوس پیوست.

زاهدی به عنوان بازیکنی اضافه شده که در ایسلند، اوکراین و مجارستان عملکرد خوبی داشته و آمار گلزنی خوبی هم به ثبت رسانده است اما نتوانسته در پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشد.

این بازیکن در پرسپولیس به فوتبال ایران معرفی شد و در فصلی که این تیم چند مهاجم داشت (محمد عباس زاده، رضا نوروزی، مهدی طارمی، علی علیپور، مهدی دغاغله، خوزه تائو) حمید درخشان سرمربی پرسپولیس زاهدی را به تیم بزرگسالان آورد تا به زودی مشکل گلزنی را حل کند.

زاهدی 2 سال پس از گذشت از محرومیتش به پرسپولیس بازگشت اما باز هم نتوانست خود را ثابت کند. این بازیکن در ضربات پنالتی مقابل قشقایی حتی موفق به زدن یک گل نشد تا زمینه باخت تاریخی برانکو ایوانکوویچ پرسپولیسی مقابل قشقایی فراهم شود.

او پس از این اتفاق به گاراژ تبریز رفت اما پایش را برای گلزنی در این تیم باز نکرد تا همچنان در فوتبال ایران دلتنگ گل باشد. اما پس از آن زاهدی راهی ایسلند، اوکراین و مجارستان شد و عملکرد گلزنی خوبی داشت و حتی برای گرفتن پیراهن تیم ملی تا آستانه آقای گلی هم رسید.

این عملکرد خوب باعث شد زاهدی دوباره مورد توجه یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس قرار بگیرد و به این تیم بازگردد اما جالب اینجاست که پرسپولیس در حضور زاهدی چهار بازی دوستانه انجام داد و 12 گل به ثمر رساند.

زاهدی در این مسابقات 2 پاس گل داد اما نتوانست برای گل محمدی و تیمش گلزنی کند. با گفتن اینکه طبق آمار گویا حال و هوای فوتبال ایران گوشه نشین نیست!

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=33094

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.