افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

اینتر مقابل جنوا با حضور طارمی به عنوان بازیکن تعویضی متوقف شد

  • کد خبر : 330922
اینتر مقابل جنوا با حضور طارمی به عنوان بازیکن تعویضی متوقف شد

دیدار جنوا و اینترمیلان در هفته اول رقابت های فوتبال سری آ ایتالیا از ساعت 20 شنبه شب با قضاوت ارمانو فلیسانی در ورزشگاه لوئیجی فراریس برگزار شد و این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. مهدی طارمی، ستاره ایرانی اینتر که عملکرد درخشانی در دیدارهای تدارکاتی اینتر داشت و انتظار می […]

دیدار جنوا و اینترمیلان در هفته اول رقابت های فوتبال سری آ ایتالیا از ساعت 20 شنبه شب با قضاوت ارمانو فلیسانی در ورزشگاه لوئیجی فراریس برگزار شد و این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

مهدی طارمی، ستاره ایرانی اینتر که عملکرد درخشانی در دیدارهای تدارکاتی اینتر داشت و انتظار می رفت در این دیدار مقابل جنوا به میدان برود، پیش از بازی دوستانه مقابل پیزا دچار مصدومیت نابهنگام شد و سه دیدار تدارکاتی زیر را از دست داد. از شرایط بازی فاصله گرفت تا طارمی این دیدار را از روی نیمکت آغاز کرد.

در دقیقه 20 اینتر با اشتباه عجیب یان زومر غافلگیر شد و الساندرو والیاچو موفق شد گل اول تیم میزبان را بر خلاف جریان بازی به ثمر برساند.

سپس افعی ها خیلی زود به بازی برگشتند و در دقیقه 30 پاس نیکولو بارلا با ضربه سر مارکوس تورام گل اول اینتر در این دیدار شد.

در نهایت مهدی طارمی به جای هاکان چالهان اوغلو وارد زمین شد تا برای اولین بار به صورت رسمی با پیراهن اینتر به میدان برود. سرعت مهدی برای مارها خوب بود و مارکوس تورام در دقیقه 85 با پاس داویده فرازی با ضربه ای دیدنی موفق شد گل دوم را به ثمر برساند. طارمی هم روی این هدف تاثیرگذار بود.

این پایان کار نبود و تیم میزبان در دقایق پایانی بر اثر اشتباه هیند مدافع اینتر صاحب یک ضربه پنالتی شد که جونیور مسیاس پشت توپ قرار گرفت و ضربه این بازیکن ابتدا توسط زومر مهار شد اما این بازیکن موفق شد دروازه اینتر را باز کند و از برتری قهرمان فعلی در دیدار افتتاحیه سری آ ایتالیا دور بماند./ایرنا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=330922

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.