افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

راه آهن ایران: عوامل شرکت خصوصی کنسرسیوم راه آهن افغانستان اقدام به تصرف غیرقانونی ایستگاه «میوتک» در خاک ایران کردند/ کارکنان راه آهن ایران را مورد ضرب و شتم قرار دادند و شیشه خودروهایشان را شکستند/کسی فراتر از قانون نیست.

  • کد خبر : 330807
راه آهن ایران: عوامل شرکت خصوصی کنسرسیوم راه آهن افغانستان اقدام به تصرف غیرقانونی ایستگاه «میوتک» در خاک ایران کردند/ کارکنان راه آهن ایران را مورد ضرب و شتم قرار دادند و شیشه خودروهایشان را شکستند/کسی فراتر از قانون نیست.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): در پی تهاجم شرکت خصوصی راه آهن موسوم به “کنسرسیوم راه آهن افغانستان” به خاک راه آهن ایران، شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: اجازه تهاجم به خاک راه آهن جمهوری اسلامی را نمی دهیم. ایران و هیچکس فراتر از قانون نیست. این بیانیه می […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

در پی تهاجم شرکت خصوصی راه آهن موسوم به “کنسرسیوم راه آهن افغانستان” به خاک راه آهن ایران، شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: اجازه تهاجم به خاک راه آهن جمهوری اسلامی را نمی دهیم. ایران و هیچکس فراتر از قانون نیست.

این بیانیه می گوید:

1. تردد هرگونه تجهیزات حمل و نقل ریلی اعم از لکوموتیو، واگن و … در حریم راه آهن جمهوری اسلامی ایران تنها با مجوز و با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران امکان پذیر است.

2- هیچ شخص حقیقی یا حقوقی یا شرکت خصوصی ایرانی یا غیر ایرانی از قاعده فوق مستثنی نیست.

3- طی چند روز گذشته عوامل مرتبط با شرکت خصوصی کنسرسیوم راه آهن افغانستان اقدامات غیرقانونی را در خاک راه آهن جمهوری اسلامی ایران آغاز کردند. فحش دادند و شیشه ماشینشان را شکستند.

4- عوامل شرکت خصوصی کنسرسیوم راه آهن افغانستان بدون مجوز ایستگاه میوتک در خاک جمهوری اسلامی ایران را اشغال و با شکستن قفل ساختمان ایستگاه وارد شدند.

5- در رابطه با کلیپ منتشر شده در فضای مجازی و ادعای تصادف به لکوموتیو نیز تداعی می شود:

الف- لکوموتیو سعید متوقف شد و خطری برای آن وجود نداشت.

ب_ این ویدئو با هدف ایجاد فضای رسانه ای در اواسط هفته گذشته ساخته شده است اما پس از پیگرد قانونی به دلیل اقدامات غیرقانونی و مجرمانه، مدیریت کنسرسیوم روز جمعه برای فضاسازی این ویدئوی جعلی را به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر کرد. رسانه ها راه آهن جمهوری اسلامی ایران را تحت فشار قرار دادند و مانع اجرای قانون شدند.

ج- با توجه به عدم تمکین کارکنان کنسرسیوم خصوصی راه آهن از قوانین راه آهن جمهوری اسلامی ایران و قصد آنان برای تردد بدون مجوز در محدوده راه آهن جمهوری اسلامی ایران، مسدود شدن خط. یک اقدام پیشگیرانه در نظر گرفته شده است. اقدامی برای جلوگیری از تهاجم

در پایان مجددا تاکید می شود هرگونه جابجایی تجهیزات ریلی در داخل خاک جمهوری اسلامی ایران تابع قوانین راه آهن جمهوری اسلامی ایران است و هیچ شخص حقیقی یا حقوقی ایرانی یا خارجی حق سرپیچی را ندارد. . این قوانین

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=330807

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.