افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

تغییر چهره بازیگر نقش عبدالرسول زرین در فیلم تک تیرانداز / بیوگرافی زرین و عکس های جذاب کامبیز دیرباز!

  • کد خبر : 330620
تغییر چهره بازیگر نقش عبدالرسول زرین در فیلم تک تیرانداز / بیوگرافی زرین و عکس های جذاب کامبیز دیرباز!

تغییرات دیرهنگام(زادهٔ ۱۲ شهریور ۱۳۵۴ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. وی فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشکده هنر دانشگاه آزاد اسلامی است. وی از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را آغاز کرده و آثاری چون دوئل، اخراجی ها و قفس طلایی را در کارنامه هنری خود دارد. دیرباز فعالیت هنری خود را از […]

تغییرات دیرهنگام(زادهٔ ۱۲ شهریور ۱۳۵۴ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. وی فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشکده هنر دانشگاه آزاد اسلامی است. وی از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را آغاز کرده و آثاری چون دوئل، اخراجی ها و قفس طلایی را در کارنامه هنری خود دارد.

دیرباز فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۶ در تماشاخانه سیاوش خوانی آغاز کرد. فعالیت سینمایی او از سال ۱۳۷۸ با حضور در فیلم دختران منتظر آغاز شد.

تغییرات دیرهنگام

او در سال 1381 برای بازی در فیلم دوئل احمدرضا درویش برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بیست و دومین جشنواره فیلم فجر شد. وی همچنین در فیلم «اخراجی ها» در نقش مجید سوزوکی بازی کرد. کامبیز دیرباز فارغ التحصیل بازیگری نمایشی از دانشگاه آزاد واحد تهران است.

تغییرات دیرهنگام

یکی از مهم ترین کارهای او که مورد توجه قرار گرفت سریال نابرده رنج در نقش اسد و چش باد در نقش نادر است.

تغییرات دیرهنگام

کامبیز چندی پیش به عنوان بازیگر در فیلم «شکار شکارچی» به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی ابراهیم اصغری حضور داشت. «شکارچی شکارچی» قرار است به زندگی تک تیرانداز هشت ساله دفاع مقدس شهید عبدالرسول زرین بپردازد. در خصوص شخصیت شهید زرین و تأثیرپذیری وی باید گفت که از ابتدای جنگ تحمیلی همواره در جبهه حضور داشت و در بسیاری از عملیات ها در جنوب و غرب حضور داشت. او چندین مسئولیت داشت; از فرماندهی گردان تا مرکز در لشکر امام حسین (ع).

کامبیر دیر باز است.

در کنار این مسئولیت ها، گروه های مختلفی را آموزش داد و به عنوان تک تیرانداز بین گردان ها اعزام کرد. او در آغاز جنگ سه تپه را تصرف کرد و مهارت های خود را به قدری به نمایش گذاشت که شهید خرازی لقب «گردان طلایی تک نفره» را به او داد. نام شهید زارین با بیش از سه هزار شلیک موفق و کشتار سربازان بعثی و چندین تک تیرانداز و فرمانده ماهر عراقی به عنوان ماهرترین تک تیرانداز جهان در جنگ های معاصر ثبت شده است.

کمبیر دیر باز است.

جدای از اینها، زرین شخصیتی بسیار متواضع و متواضع بود و با سیمای ساده و زمینی و صمیمی خود نام و خاطره ای نیک از خود بر جای گذاشت.

کمبیر دیر باز است.

تصویر او با تیک تاک گوشی و چهره خندانش یکی از مشهورترین تصاویر جنگ است. تصویری که بعدها وقتی شهید زارین به زیارت امام خمینی(ره) رفتند دوباره به ایشان نشان دادند و از شخصیت ایشان تقدیر کردند. شهید زارین در اسفند ماه سال 62 در جزیره مجنون و عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کامبیر دیر باز است.

کمبیر دیر باز است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=330620

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.