افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

کاپیتان سابق پرسپولیس در جمع 10 بازیکن خاطره انگیز AFC – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 330600
کاپیتان سابق پرسپولیس در جمع 10 بازیکن خاطره انگیز AFC – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

کنفدراسیون فوتبال آسیا در بخشی از گزارش خود درباره پایان 22 ساله لیگ قهرمانان آسیا به سیدجلال حسینی کاپیتان سابق پرسپولیس پرداخت. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به مناسبت پایان دوران 22 ساله لیگ قهرمانان آسیا و تغییر ساختار بازی های باشگاهی در این قاره، اسامی 10 بازیکن خاطره انگیز این رقابت ها را اعلام کرد […]

کنفدراسیون فوتبال آسیا در بخشی از گزارش خود درباره پایان 22 ساله لیگ قهرمانان آسیا به سیدجلال حسینی کاپیتان سابق پرسپولیس پرداخت.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به مناسبت پایان دوران 22 ساله لیگ قهرمانان آسیا و تغییر ساختار بازی های باشگاهی در این قاره، اسامی 10 بازیکن خاطره انگیز این رقابت ها را اعلام کرد که در میان آنها نام سید نیز به چشم می خورد. جلال حسینی مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس و مربی فعلی این تیم.

دوران پرهیجان لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید و پس از 22 سال، لیگ برتر از این فصل برگزار می شود. به همین منظور سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا ستارگانی را که در این سال ها در لیگ قهرمانان حضور داشتند و از جمله آنها نام سیدجلال حسینی کاپیتان و مدافع سابق پرسپولیس را معرفی کرده است.

ستاره های 22 سال اخیر قهرمانان آسیا

دژان دامیانوویچ
لی دونگ گوک
سالم الدوساری
عمر عبدالرحمن
کیون سون تائه
سید جلال حسینی
iKsen
محمد نور
شینزو کوروکی
عبدالرزاق حمدالله

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره سیدجلال حسینی نوشت: مدافع میانی سابق تیم ملی فوتبال ایران که با سه باشگاه مختلف موفق به کسب بیش از 100 بازی ملی و 9 عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران شده بود، فرصت درخشش در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد. لیگ 2018

کاپیتان پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی به ترتیب مقابل الجزیره امارات و الدحیل قطر گل های حیاتی به ثمر رساند و علاوه بر اینکه در خط دفاعی درخشان به نظر می رسید، در خط حمله نیز حضور مثبتی داشت. اما متاسفانه در دیدار فینال مقابل کاشیما تیمش از کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان بازماند.

دو فصل بعد، حسینی دوباره تیمش را در فینال لیگ قهرمانان مقابل اولسان هدایت کرد و تنها یک پنالتی در نیمه دوم توسط جونیور نگرائو منجر به از دست دادن قهرمانی شد. با این حال، نمایش های او در طول دوران حرفه ای خود، حسینی را به یکی از بهترین های تاریخ لیگ قهرمانان تبدیل کرد. مدافعانی که لیگ قهرمانان آسیا را زینت بخشیده اند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)