افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

Coinbase گزارش داد که سرمایه گذاری نهادی در ETF ها افزایش یافته است

  • کد خبر : 330578
Coinbase گزارش داد که سرمایه گذاری نهادی در ETF ها افزایش یافته است

گزارش اخیر کوین بیس نشان می دهد که سرمایه گذاری نهادی در ETF بیت کوین افزایش یافته است. یکی از دلایل این افزایش این است که ETF ها دسترسی سرمایه گذاران به ارزهای دیجیتال را آسان کرده است. داده‌های اخیر نشانه‌های امیدوارکننده‌ای از جذابیت دارایی دیجیتال برای فعالان بازار نهادی را نشان می‌دهد. مقایسه قیمت […]

گزارش اخیر کوین بیس نشان می دهد که سرمایه گذاری نهادی در ETF بیت کوین افزایش یافته است. یکی از دلایل این افزایش این است که ETF ها دسترسی سرمایه گذاران به ارزهای دیجیتال را آسان کرده است. داده‌های اخیر نشانه‌های امیدوارکننده‌ای از جذابیت دارایی دیجیتال برای فعالان بازار نهادی را نشان می‌دهد.

مقایسه قیمت صرافی های ایران

بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید!

مقایسه تبادل

به گزارش اسمارتک نیوز، افزایش ورودی به ETF های بیت کوین با وجود عملکرد ضعیف بیت کوین در سه ماهه دوم، نشان دهنده افزایش علاقه موسسات سرمایه گذاری به ارزهای دیجیتال است.

کوین بیس اعلام کرد که سرمایه گذاری نهادی در ETF ها افزایش یافته است

طبق گزارش هفتگی بازار منتشر شده توسط Coinbase، آخرین پرونده های 13F برای ETF های بیت کوین،شانه های امیدوار کننده از افزایش علاقه موسسات سرمایه گذاری به ارزهای دیجیتال دارد

دیوید دوونگ و دیوید هان، تحلیلگران کوین بیس گفتند:

ما معتقدیم که اگرچه بیت کوین عملکرد ضعیفی داشته است، ادامه جریان ورودی به ETF های بیت کوین ممکن است نشانه ای از علاقه این منابع جدید سرمایه به ETF باشد.

ETF ها دسترسی به ارزهای دیجیتال را ساده کرده اند زیرا مانند سهام سنتی در بورس معامله می شوند، بنابراین مدیران دارایی دیگر نیازی به خرید مستقیم بیت کوین برای سرمایه گذاری در آن ندارند.

13F فقط توسط شرکت هایی با دارایی های تحت مدیریت گزارش می دهد بیش از 100 میلیون دلار ارائه می شود و به این ترتیب نشانه میزان علاقه و مالکیت موسسات به دارایی های خاص تلقی می شود. تحلیلگران به ETF های بیت کوین علاقه مند هستند در سه ماهه دوم سال 2024نسبت به سه ماهه اول سال که اولین ETF بیت کوین راه اندازی شد، افزایش یافته است.

آنها افزودند:

به نظر می رسد بخشی از این جریانات ورودی از سوی مؤسساتی باشد که مالکیت آنها از 21.4 درصد به 24.0 درصد افزایش یافته است.

افزایش ورودی های مشاوران سرمایه گذاری

این گزارش حاکی از آن است که ورود موسسات از سمت “مشاوران سرمایه گذاری» افزایش یافته است. این مشاوران مقادیر قابل توجهی سرمایه و اغلب در مورد تخصیص دارایی، استراتژی های سرمایه گذاری و خرید اوراق بهادار خاص از طرف مشتریان خود تصمیم می گیرند.

به گفته دوانگ و هان، تعداد مؤسسات سرمایه‌گذاری که در رده «مشاوران سرمایه‌گذاری» قرار می‌گیرند از 29.8 درصد به 36.6 درصد و ارزش کل سهام آنها از 6 درصد به 9 درصد افزایش یافته است.

همچنین در سه ماهه اخیر نهادهایی مانند گلدمن ساکس و مورگان استنلی آنها شروع به خرید ارزهای دیجیتال از طرف مشتریان خود کرده اند. بر اساس گزارش فصلی 13F گلدمن ساکس که به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ارائه کرده است، این شرکت تا 30 ژوئن (10 ژوئیه) حدود 418 میلیون دلار مالک سهام بیت کوین ETF است.

در این گزارش همچنین اشاره شده است که میزان سهام بیت کوین ETF توسط مؤسسات سرمایه گذاری از 37.7 درصد به 30.5 درصد کاهش یافته است. اما این کاهش ممکن است نشانه ای از تجارت پایه (یک استراتژی آربیتراژ بین قیمت های لحظه ای و آتی) باشد، زیرا علاقه باز در قراردادهای آتی بیت کوین CME در سه ماهه دوم 15 درصد افزایش یافت و به 2.75 میلیارد دلار رسید. .

تابستان ممکن است رشد را به تاخیر بیندازد

مشاوران سرمایه گذاری در حال افزایش دارایی های خود از صندوق های قابل معامله در مبادلات بیت کوین (ETF) هستند، اما کوین بیس خاطرنشان می کند که این ورود سرمایه زیاد شاید به دلیل دوره تجاری آرام تابستان در ایالات متحده باشد سریع نبین.

نسبت سرمایه گذاری نهادی در بیت کوین اسپات ETF - منبع: کوین بیسنسبت سرمایه گذاری نهادی در بیت کوین اسپات ETF - منبع: کوین بیس
نسبت سرمایه گذاری نهادی در بیت کوین اسپات ETF – منبع: کوین بیس

اخیرا، مورگان استنلی به 15000 مشاور مالی خود اجازه داد تا ETF بیت کوین را به مشتریان با ارزش خالص بالا توصیه کنند. کوین بیس گفت که به این موضوع نیز اشاره کرده است ورودی های بزرگ زیرا دوره تابستان در ایالات متحده (ژوئن تا آگوست) که جذب مشتریان جدید توسط مشاوران مالی را به تاخیر می اندازد ممکن است باعث شود که اثر این وضعیت ضعیف به نظر برسد.

بر اساس این گزارش، در تابستان بسیاری از مردم در تعطیلات هستند حرکت قیمت ممکن است نوسان داشته باشد. از 18 جولای، قیمت بیت کوین 9.86 درصد کاهش یافته است و در زمان انتشار با قیمت 59097 دلار معامله می شود.

کوین بیس نیز به این موضوع اشاره کرد ارزش کل ETF ها در سه ماهه دوم، 2.4 میلیارد دلار ورودی خالص از سرمایه گذاران نهادی داشته است که این شرکت معتقد است، با توجه به عملکرد ضعیف بیت کوین در این دوره یک چیز مثبت است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-08-17 17:30:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=330578

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.