افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

بازگشایی پرونده بازیکن تیم ملی / قلی زاده در حوالی پرسپولیس – خبر قرمز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 330514
بازگشایی پرونده بازیکن تیم ملی / قلی زاده در حوالی پرسپولیس – خبر قرمز – پرسپولیس نیوز

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در آستانه امضای قرارداد دو فصلی با باشگاه پرسپولیس است. علی قلی زاده، هافبک تیم فوتبال ایران که پیش فصل خود را با باشگاه لخ پوزنان لهستان آغاز کرده است، بار دیگر برای بازگشت به فوتبال ایران پای میز مذاکره با باشگاه پرسپولیس نشست. قلی زاده که حدود یک ماه […]

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در آستانه امضای قرارداد دو فصلی با باشگاه پرسپولیس است.

علی قلی زاده، هافبک تیم فوتبال ایران که پیش فصل خود را با باشگاه لخ پوزنان لهستان آغاز کرده است، بار دیگر برای بازگشت به فوتبال ایران پای میز مذاکره با باشگاه پرسپولیس نشست.

قلی زاده که حدود یک ماه پیش به رضا درویش، مدیرعامل سرخپوشان و مدیران لخ پوزنان برای پیوستن به پرسپولیس اعلام کرده بود، به دلیل عدم توافق طرفین بر سر مبلغ قراردادی که باید درخواست کند، لغو شد. قلی زاده. دوباره زنده شود

از این رو درویش با مدیربرنامه های قلی زاده جلسه نهایی داشت و در این دیدار به توافق مالی لازم رسیدند اما او نگران افزایش ناگهانی مبلغ برای دریافت رضایت از طرف لهستانی است.

با این حال قلی زاده به صراحت به مدیر برنامه های خود اعلام کرده است که پیشنهاد سایر باشگاه های ایرانی برای بازگشت به فوتبال کشور و بستن فسخ قرارداد با لخ پوزنان برای پیوستن به پرسپولیس را رد کرده است.

قرضی نهایی قلی زاده به پرسپولیس بعد از بازی با لخ پوزنان بامداد دوشنبه هفته جاری مشخص می شود تا این بازیکن در آستانه پیوستن به شاگردان خوان کارلوس گاریدو قرار گیرد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)