افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
1

قاتل «آی نور» دستگیر شد

  • کد خبر : 330298
قاتل «آی نور» دستگیر شد

به گزارش خبرآنلاین، جانشین نیروی انتظامی شهرستان الیگودرز گفت: قاتل «آی نور» دختر سه ساله اهل روستای ده سفید بخش مرکزی که هفته گذشته پس از 6 روز مفقود شده بود، پیدا شد. شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان، سرهنگ داریوش رمضانی روز شنبه گفت: در پی ناپدید شدن […]

به گزارش خبرآنلاین، جانشین نیروی انتظامی شهرستان الیگودرز گفت: قاتل «آی نور» دختر سه ساله اهل روستای ده سفید بخش مرکزی که هفته گذشته پس از 6 روز مفقود شده بود، پیدا شد. شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان، سرهنگ داریوش رمضانی روز شنبه گفت: در پی ناپدید شدن پسر بچه سه ساله در یکی از روستاهای شهرستان الیگودرز و پیدا شدن جسد وی بعداً چند نفر. روزها توسط تیم های امدادی و یگان های پلیس این موضوع به ویژه در دستور کار مسئولان آگاهی این شهرستان قرار دارد.

وی افزود: ماموران با اقدامات پلیسی و تخصصی و هماهنگی قضایی 2 مرد و 2 زن مظنون در این رابطه را دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی منتقل کردند.

جانشین پلیس الیگودرز با اشاره به اعتراف یکی از متهمان مبنی بر قتل کودک سه ساله و انداختن جسد کودک به فاضلاب مدت ها پس از وقوع قتل، خاطرنشان کرد: تحقیقات تکمیلی از طریق فرم در حال انجام است. علت و انگیزه قتل و شناسایی همدستان احتمالی.

سرهنگ رمضانی با بیان اینکه پلیس به عنوان خدمتگزار مردم از هیچ تلاشی برای ایجاد امنیت و آسایش مردم دریغ نخواهد کرد، تصریح کرد: اگر مردم بخواهند با اقدامات غیرعادی و مجرمانه به امنیت مردم آسیب برسانند، قطعاً این کار را انجام خواهند داد. تصمیم گیری خواهد شد و با پیگرد قانونی مواجه خواهد شد.

روز پنجشنبه 27 مردادماه، خانواده ای اهل روستای ده سفید حاج درویش از توابع شهرستان الیگودرز از ناپدید شدن دختر 2 ساله خود به پلیس، هلال احمر و بخشداری خبر دادند. مدیریت . مولد نیست

از ابتدای عملیات جست و جو، پنج تیم هلال احمر متشکل از چهار تیم جستجو و نجات، یک تیم تخصصی کوهستان و یک تیم ANST (سه سگ یاب قلاده) و همچنین موتورسواران و خودروهای آفرود از شهرستان حضور داشتند. ازنا. ، در حاشیه شهر حضور داشتند و مناطق مختلفی را مشاهده کرده بودند.

همانطور که مادر «آی نور» گفته بود، روز پنجشنبه حوالی ساعت 14 دختر را غسل می دهد و به دلیل شلوغی زنان روستا تا ساعت 16 متوجه این موضوع نشد. از آنجایی که دختر در حیاط حضور نداشت، خانه همسایه ها و اطراف را جست و جو کرد، اما نتوانست او را پیدا کند و شب هنگام که نگرانی از بیهودگی جست و جو بیشتر شد، با پلیس و پلیس تماس گرفتند. نیروهای امدادی

2332336

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=330298

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.