افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

ایده چیدن گیاهان آپارتمانی در آشپزخانه / برای زیباتر شدن قلب خانه، این حرکات عالی است

  • کد خبر : 330261
ایده چیدن گیاهان آپارتمانی در آشپزخانه / برای زیباتر شدن قلب خانه، این حرکات عالی است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- گیاهان از جمله جاندارانی هستند که وجود آنها در زندگی انسان بسیار ضروری است. در ارتباط ذاتی و درونی مردم با طبیعت شکی نیست، اما اگر فکر می کنید تنها راه داشتن این طلسم های مفید در باغ و پاسیو است، سخت در اشتباهید. زیرا […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- گیاهان از جمله جاندارانی هستند که وجود آنها در زندگی انسان بسیار ضروری است. در ارتباط ذاتی و درونی مردم با طبیعت شکی نیست، اما اگر فکر می کنید تنها راه داشتن این طلسم های مفید در باغ و پاسیو است، سخت در اشتباهید. زیرا مدت زیادی است که این رنگ های سبز زیبا وارد زندگی ما به خصوص در خانه های ما ایرانیان نشده است و علاوه بر زیبایی که در محیط ایجاد می کنند، می توانند تصفیه کننده هوا نیز باشند و برای انسان نیز مفید باشند. اما نه تنها برای هال و پذیرایی و انباری اتاق خواب ها، می تواند در آشپزخانه نیز حضوری جذاب داشته باشد. آشپزخانه قلب هر خانه ای است، بنابراین می توانید با افزودن گیاهان به این محیط فضا را دلپذیرتر کنید. گیاهان سرپوشیده نه تنها در زیبایی بصری مکان موثر هستند، بلکه می توانند به تصفیه هوا، کاهش استرس و ایجاد حس آرامش در محیط کمک کنند. چطوری میپرسی؟ در ادامه با ما همراه باشید تا با راهکارهای خلاقانه در این مسیر آشنا شوید.

بهترین ایده های خاص برای چیدمان قابلمه در آشپزخانه

یکی از بهترین قطعات برای نگهداری گلدان های متعدد، قفسه های دیواری هستند. البته در این فضا نباید از گلدان های بسیار بزرگ استفاده کرد و در واقع اگر کوچک یا متوسط ​​باشند می توانند جذابیت بسیار چشمگیری در فضای آشپزخانه ایجاد کنند. البته اگر فضای مناسبی دارید می توانید از گیاهان بالارونده نیز استفاده کنید و دیوار سبز زیبایی بسازید.

اگر جزیره ای در آشپزخانه خود دارید و به ندرت از آن استفاده می کنید، باید بدانید که این فضا نیز یکی از بهترین فضاها برای ایجاد یک باغ زیبا است. البته بحث آشغال و این جور حرف ها نیست. در عوض می توانید چند گلدان با گل های مختلف در جزیره قرار دهید و با کاشت گل های مختلف یا کاشت گیاهان و سبزیجات معطر این فضا را زیبا کنید.

ایده چیدن گل در آشپزخانه.

پنجره ها نیز یکی از بهترین مکان ها برای قرار دادن گیاهان آپارتمانی هستند که به نور زیادی نیاز دارند. در اینجا می توانید از گلدان های آویز یا گلدان های پنجره ای استفاده کنید. از طرفی در بالای کابینت ها مکان های بسیار مناسبی برای قرار دادن گیاهان باریک وجود دارد. میز ناهارخوری را فراموش نکنید که می تواند یکی از زیباترین مکان ها برای قرار دادن گلدان و ایجاد فضایی دلنشین باشد.

ایده چیدن گل در آشپزخانه.

چیدمان هنری و منحصر به فرد.

گلدان های ساده با رنگ های معمول را نباید همیشه استفاده کرد، اما می توانید از گلدان های رنگی و طرح دار برای زیبایی بیشتر آشپزخانه استفاده کنید. می توانید گوشه ای از آشپزخانه خود را با استفاده از یک سری گیاهان خاص تزئین کنید.

ایده چیدن گل در آشپزخانه.

گیاهانی که می توانند برای فضای آشپزخانه عالی باشند

گیاهان مقاوم در برابر نور کم مانند سنسوریا، زامیفولیا و پتوس. گیاهانی که معطر هستند مانند

نعنا، رزماری، آویشن، ریحان. و البته گیاهانی که می توانند هوای حمام را تصفیه کنند، مانند اسپاتی فیلوم، دراسنا، فیکوس. و در آخر گیاهانی که آبدار هستند مانند کاکتوس ها و البته ساکولنت ها.

ایده چیدن گل در آشپزخانه.

نکات مهم برای چیدمان گیاهان در آشپزخانه.

خوب نور برای گیاهان بسیار مهم است و هر گیاه به مقدار مشخصی نور نیاز دارد پس قبل از خرید باید به میزان نور مورد نیاز گیاه خود توجه کنید. نکته دیگر این است که باید به طور منظم به گیاهان خود آبیاری کنید اما از دادن آب زیاد به آنها خودداری کنید. تغذیه گیاهان کود آنهاست که باید هر از چند گاهی به آنها غذا بدهید.

فراموش نکنید که تعویض گلدان هر چند سال یکبار بسیار مهم است، بسته به گلی که دارید باید گلدان را عوض کنید و به گلدان بزرگتری منتقل کنید. همچنین مراقب آفات و بیماری ها نباشید زیرا در صورت مشاهده هر گونه مشکل باید اقدامات لازم را انجام دهید تا گل زیبای شما بیمار نشود و از بین نرود.

ایده چیدن گل در آشپزخانه.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=330261

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.