افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

گفتگوی مهر با پرافتخارترین ورزشکار ایران که در المپیک درخشید – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 330174
گفتگوی مهر با پرافتخارترین ورزشکار ایران که در المپیک درخشید – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

‌خبرگزاری مهر: گروه ورزشی – محمد بیرامی: ناهید کیانی را باید یکی از نوابغ ورزش بانوان در عصر حاضر دانست. ورزشکاری که سه سال پیش مرداد امسال با شکستی تلخ به مرز نابودی رسید، 1104 روز بعد در 27 مرداد که به گفته خودش بهترین روز زندگی اش بود، توانست رکوردها را به نفع خود […]

خبرگزاری مهر: گروه ورزشی – محمد بیرامی: ناهید کیانی را باید یکی از نوابغ ورزش بانوان در عصر حاضر دانست. ورزشکاری که سه سال پیش مرداد امسال با شکستی تلخ به مرز نابودی رسید، 1104 روز بعد در 27 مرداد که به گفته خودش بهترین روز زندگی اش بود، توانست رکوردها را به نفع خود جابه جا کند. کاری که شاید یک ورزشکار سال ها نتواند انجام دهد. آنها را تهدید کنید، خیلی کمتر حرکت کنید!

کیانی در دوره مدیریت جدید فدراسیون عملکرد فوق العاده ای داشت و در کنار مدال های رنگارنگ در تورنمنت های معتبر، طلای آسیایی، طلای جهان و نقره المپیک را به دست آورد تا پرافتخارترین ورزشکار زن ایران محسوب شود.

از نظر روحی و جسمی برای میدانی به بزرگی المپیک پاریس آماده بودم. فقط به عکس العمل ها، حرکات، چهره خندان، سرشار از روحیه و احساس از ابتدای مسابقه توجه کنید. او با ذهنیتی برنده وارد مسابقات شد و برای آنچه می خواست تا سرحد مبارزه کرد و به خوبی به هدف رسید. او در مبارزه ای که برای همگان مهم بود عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست راه را برای کسب مدال ارزشمند نقره المپیک هموار کند.

وی در خصوص بازی های المپیک به خبرنگار مهر گفت: بارها تصور مدال آوری و موفقیت در المپیک را داشتم، می دانستم در پاریس قرار است چه اتفاقی بیفتد و همه جوانب را در نظر گرفته بودم. به همین دلیل با اشتیاق وارد مسابقه شدم. چون به من ثابت شده بود که 27 مرداد روزی است که تمام سال ها تلاش من باید به ثمر برسد. خدا را شکر که توانستم مردم عزیز کشورم را خوشحال کنم. درست است که رنگ مدال من نقره ای بود اما سخت تلاش می کنم تا قدم های بعدی را محکم تر بردارم.

دارنده مدال نقره المپیک با اشاره به بازی های قبلی المپیک گفت: روزهای سخت و شرایط روحی سخت تری را پشت سر گذاشتم اما با کمک کار و صرفاً با خواستن توانستم از آن جو خارج شوم. کسانی که بازی های المپیک را با شکست تجربه کردند به خوبی می دانند من چه می گویم و سختی های خروج از آن شرایط و تلاش برای چهار سال آینده را به خوبی می دانند. مدتی بود که حالم خوب نبود و نتایج خوبی نمی گرفتم، اما بلند شدم و به خودم قول دادم کاری را که کار نمی کرد به بهترین شکل ممکن تمام کنم.

کیانی درباره مبارزه فینال و دیدار با حریف کره ای گفت: حریف کره ای در فینال حریف خوب و باهوشی بود. من قبل از این مسابقه حریف کره ای را شکست داده بودم که متاسفانه در این مسابقه موفق به شکست او نشدم. مبارزه کن، این مسابقه درس های زیادی به من داد زیرا فکر می کردم او می تواند بهترین مربی برای من در مسیر موفقیت آینده باشد.

گفتگوی مهر با پرافتخارترین ورزشکار ایران که در بازی های المپیک درخشید

وی افزود: وقتی روی سکو بودم فقط به مردم عزیز ایران فکر می کردم که حالشان چطور است و این مدال چقدر می تواند آنها را خوشحال کند و لبخند بزند، به خانواده ام که در کنارم بودند. شرایط و سخت ترین لحظات.” از خدا خواستم که عمیق ترین شادی را نصیبشان کند. تصویر کسانی که در این مدت انرژی مثبت فرستادند و کمک کردند جلوی چشمانم بود. من از زحمات شما قدردانی می کنم و امیدوارم به شما پاداش بدهم.

پرافتخارترین ورزشکار ایران گفت: در تورنمنت های بسیار بیشتری نسبت به دوره های قبل شرکت کردیم و همین باعث شد برای اولین بار در تاریخ تکواندوی بانوان از طریق سیستم انتخابی به المپیک راه پیدا کنم. انشالله سعی خواهم کرد همچنان به کشورم و مردم عزیزم افتخار کنم.

کیانی در پایان گفت: از مسئولان فدراسیون که در راه رسیدن به این موفقیت بزرگ زحمات زیادی کشیدند و شرایط خوبی را فراهم کردند تشکر و قدردانی می کنم. از تمام کسانی که در این مدت برای من زحمت کشیدند، از خانواده ام، کادر مربیگری تیم ملی و … صمیمانه قدردانی و قدردانی می کنم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=330174

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.