افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

پنج نفر به قتل متیو پری متهم شدند!

  • کد خبر : 330168
پنج نفر به قتل متیو پری متهم شدند!

بر اساس گزارش کالبد شکافی، متیو پری، 54 ساله، در نوامبر گذشته به دلیل “اثرات حاد” کتامین، یک آرام بخش قوی، و همچنین عواملی مانند از دست دادن هوشیاری و غرق شدن در وان حمام درگذشت. به گزارش صبح تایم، متیو پری سال هاست که از اعتیاد به مواد مخدر و الکل رنج می برد، […]







بر اساس گزارش کالبد شکافی، متیو پری، 54 ساله، در نوامبر گذشته به دلیل “اثرات حاد” کتامین، یک آرام بخش قوی، و همچنین عواملی مانند از دست دادن هوشیاری و غرق شدن در وان حمام درگذشت.



به گزارش صبح تایم، متیو پری سال هاست که از اعتیاد به مواد مخدر و الکل رنج می برد، حتی در دوره ای که در سریال «دوستان» نقش چندلر بینگ را بازی می کرد.

مقامات پلیس آمریکا اعلام کردند که از حدود یک سال پیش تاکنون پنج نفر در ارتباط با مرگ متیو پری، ستاره سریال «دوستان» تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند.

دادستان مارتین استرادا در یک کنفرانس مطبوعاتی در لس آنجلس در روز پنج شنبه، 25 اوت، اعلام کرد که متهمان، که بخشی از یک “شبکه جنایی زیرزمینی گسترده” شامل دو پزشک و دستیار آقای پری بودند، مقادیر زیادی کتامین به بدن تزریق کردند. بازیگر و دیگران

به گفته دادستان، متهمان از مشکلات اعتیاد آقای پری سوء استفاده کرده و از او سوء استفاده مالی کرده اند.

بر اساس گزارش کالبد شکافی، متیو پری، 54 ساله، در نوامبر گذشته به دلیل “اثرات حاد” کتامین، یک آرام بخش قوی، و همچنین عواملی مانند از دست دادن هوشیاری و غرق شدن در وان حمام درگذشت.

برای ماه‌ها، کارآگاهان LAPD و ماموران فدرال در حال بررسی نحوه تهیه داروی کتامین توسط متیو پری بودند.

یکی از دستیاران متیو پری در 7 نوامبر سال گذشته او را بیهوش در وان حمام خانه اش پیدا کرد و امدادگران اورژانس که به سرعت در محل حاضر شدند به محض انجام معاینات اولیه اعلام کردند که او مرده است.

گزارش کالبد شکافی در دسامبر 2023 نشان داد که این بازیگر مشهور به دلیل “اثرات حاد کتامین” درگذشت. آزمایشات سم شناسی نشان داد که بدن او حاوی مقادیر خطرناکی از این ماده است که برای بیهوشی کوتاه مدت استفاده می شود و خاصیت توهم زایی دارد.

افرادی که این مقدار کتامین در بدن خود دارند معمولا در حین جراحی تحت بیهوشی عمومی هستند و متخصصان بیهوشی وضعیت آنها را زیر نظر دارند.

سایر عوامل موثر در مرگ متیو پری غرق شدن، بیماری عروق کرونر (که منجر به انسداد یا تنگ شدن عروق کرونر می شود) و اثرات داروی ترک اعتیاد به مواد افیونی بوپرنورفین (مواد مخدر بسیار قوی) بود که در بدن وی شناسایی شد.

منبع: انتخاب




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=330168

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.