افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

نماینده مخالف کابینه پیشنهادی: برنامه عملیاتی و زیربرنامه ها کجاست؟ / پزشکان دولت بیمار احزاب را ایجاد کردند

  • کد خبر : 330132
نماینده مخالف کابینه پیشنهادی: برنامه عملیاتی و زیربرنامه ها کجاست؟ / پزشکان دولت بیمار احزاب را ایجاد کردند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرتضی محمودی نماینده مردم تهران در مجلس دوازدهم به عنوان مخالف کلیات برنامه های وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم پشت تریبون قرار گرفت و گفت: ما به عنوان مخالف رئیس جمهور صحبت نمی کنیم. کابینه محترم و تشکیل کابینه دولت. همه نمایندگان بر اساس دستورات رهبری و رهبری با دولت هماهنگی و […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرتضی محمودی نماینده مردم تهران در مجلس دوازدهم به عنوان مخالف کلیات برنامه های وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم پشت تریبون قرار گرفت و گفت: ما به عنوان مخالف رئیس جمهور صحبت نمی کنیم. کابینه محترم و تشکیل کابینه دولت. همه نمایندگان بر اساس دستورات رهبری و رهبری با دولت هماهنگی و تعامل خواهند داشت. ما قطعا کمک دولت محترم و دوست داشتنی آقای مدزیکیان هستیم.

وی با اشاره به مخالفت خود گفت: انتقادات سازنده و توصیه هایی داریم که در صورت وجود خلأها و مشکلات به تشکیل دولت کمک می کند. موفقیت دولت، موفقیت همه ما، موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران، جهان اسلام و جبهه مقاومت است. نام ما مخالف بود چون طبق آیین نامه باید موافق یا مخالف بودیم، اما فکر می کنم برای رفع اشکال باید تبادل نظر شود.

اظهارات مهم مرتضی محمود را در ادامه می خوانید؛

* دوستان گفتند برنامه ارائه شده به مجلس همان طور که در مناظره ها گفتید هفتمین برنامه و سیاست کشور است. ما نمی توانیم با آن مخالفت کنیم، زیرا اگر مخالفت کنیم، خلاف تقویم هفتم است. یادآور می شوم که در برنامه هفتم وظایف و اهداف مشخصی تعیین شده است، لازم است برنامه عملیاتی دقیقی برای رشد 8 درصدی برنامه داشته باشیم.

* اما برنامه عملیاتی، طرح های فرعی و نحوه تحقق وظایف برنامه هفتم کجاست؟ ما آنها را تا امروز ندیده بودیم. گاهی اوقات کارهایی وجود دارد که برای 3 ماه برنامه ریزی شده اند، آیا باید در 3 ماه بررسی کنید که آیا کار خود را انجام داده اید یا خیر؟

* ممکن است نهادهای مخالف در رابطه با برنامه هفتم برنامه منسجمی داشته باشند، در این آرایش دولتی و در برنامه هفتم نمی توان انتظار داشت که نهادها هماهنگ باشند و به حداقل زمان برسند. 3 ماه دیگر چه خواهید کرد؟

*{ با اشاره به اظهارات قاسم عثمانی}: می دانیم که دولت آقای مدزیکیان به هر حال با شرایطی که در قالب اجماع ملی ایجاد کرد، یک دولت بیمار ایجاد کرد. هرچند در مورد برخی وزرا نکاتی وجود دارد.

*اما به جز جمهوری اسلامی ایران هیچ جریان دیگری حامی مردم مظلوم فلسطین نیست و شهید هنیه که اهل سنت بود توسط نزدیک به یک میلیون شیعه تشییع شد و بین شیعه و سنی پیوندهای فامیلی وجود دارد.

* صحبت هایی که مطرح شد، بیهوده نیست، بلکه دلیل آن صحبت های آقای ظریف در تلویزیون و معیارگذاری ایشان برای کابینه است که توقعات نادرستی ایجاد می کند. آقای رئیس جمهور منطقی انتخاب کند. بیشتر این عقلانیت را در کابینه می بینیم.

27215

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=330132

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.