افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

مفهوم سرعت مجلل الکتریکی و خودمختار کادیلاک مستقیماً از آینده می آید

  • کد خبر : 330102
مفهوم سرعت مجلل الکتریکی و خودمختار کادیلاک مستقیماً از آینده می آید

کادیلاک از مدل مفهومی جدیدی به نام Opulent Velocity رونمایی کرد; خودرویی که به نظر می رسد از آینده می آید. این مدل مفهومی نگاهی اجمالی به آینده خودروهای سری V کادیلاک را ارائه می‌کند، جایی که رانندگی خودکار، لوکس و عملکرد بالا در یک خودروی تمام الکتریکی گرد هم می‌آیند. کادیلاک اطلاعات زیادی در […]

کادیلاک از مدل مفهومی جدیدی به نام Opulent Velocity رونمایی کرد; خودرویی که به نظر می رسد از آینده می آید. این مدل مفهومی نگاهی اجمالی به آینده خودروهای سری V کادیلاک را ارائه می‌کند، جایی که رانندگی خودکار، لوکس و عملکرد بالا در یک خودروی تمام الکتریکی گرد هم می‌آیند.

کادیلاک اطلاعات زیادی در مورد پیشرانه Opulent Velocity منتشر نکرده است و آن را یک «پروژه مطالعات تجربی» نامیده است.

ماشین کادیلاک جدید بر ایجاد دو تجربه کاربری متمایز تمرکز دارد که توسط یک کنترل کننده فیزیکی روی کنسول مرکزی شناور کنترل می شود. حالت مجلل، قابلیت رانندگی خودکار سطح 4 خودرو را فعال می کند و در حالت Velocity، راننده کنترل خودرو را در دست می گیرد. اما این مدل مفهومی بسیار فراتر از حالت های رانندگی است.

افزایش قدرت پردازش مورد نیاز برای سطوح بالاتر رانندگی خودکار به کادیلاک اجازه می دهد تا تجربه های کاربری منحصر به فردی را در کابین ایجاد کند. قدرت پردازش بیشتر می‌تواند نرم‌افزاری را در داخل خودرو اجرا کند که می‌تواند بهترین مسیر مسیر را با استفاده از شیشه جلو و صفحه نمایش واقعیت افزوده به رانندگان آموزش دهد. مانند آنچه در بازی های ویدیویی می بینیم.

کادیلاک

برایان نسبیتمدیر اجرایی طراحی جهانی کادیلاک در این باره گفت: «در پایان روز، موضوع این است که چگونه می توانم مسیر را دور بزنم، بهترین زمان و بهترین مسیر برای انجام آن چیست و آیا می توانم با فناوری آن را بهتر انجام دهم.» بیانیه چه فرصت هایی وجود دارد؟ سرعت مجلل بر اساس این سؤالات ایجاد شد.”

نمای عقب خودروی مفهومی کادیلاک Opulent Velocity

کادیلاک

Opulent Velocity محل آزمایش بسته باتری جدید و فناوری های خنک کننده آن است. مدل مفهومی جدید کادیلاک از درهای پروانه ای بزرگ استفاده می کند که به دلیل مرکز ثقل پایین خودرو، ورود و خروج را آسان می کند. کانسپت جدید آمریکایی با چراغ‌های عمودی مشخص کادیلاک و جلوپنجره روشن و چراغ‌های عقب با طراحی خاص خودنمایی می‌کند.

نمای داخلی خودروی مفهومی کادیلاک Opulent Velocity

کادیلاک

کابین کادیلاک جدید مسافران را در بر می گیرد و احساس سبکی و شناوری را به آنها القا می کند. علاوه بر نمایشگر هدآپ و صفحه نمایش اصلی خودرو که در سرتاسر کابین قابل مشاهده است، فرمان نیز دارای یک صفحه نمایش مجزا است.

برند Cadillac Series V امسال بیستمین سالگرد خود را جشن می گیرد. کادیلاک می‌خواهد خریداران جوان‌تری را به این برند جذب کند و سرعت مجلل چیزی است که در آینده می‌توانیم در تولید انبوه ببینیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=330102

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.