افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

گیاهان چسبیده به دیوار را برای ایجاد دیوار سبز در بالکن و پاسیو مخصوص اقلیم ایران معرفی کنید.

  • کد خبر : 330053
گیاهان چسبیده به دیوار را برای ایجاد دیوار سبز در بالکن و پاسیو مخصوص اقلیم ایران معرفی کنید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- مراقبت از گل و گیاه را می توان یکی از سرگرم کننده ترین کارهایی دانست که هر فردی می تواند در زندگی خود انجام دهد زیرا این زیبایی ها می توانند روحیه ما را به گونه ای تحت تاثیر قرار دهند که جایگزینی برای آن […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- مراقبت از گل و گیاه را می توان یکی از سرگرم کننده ترین کارهایی دانست که هر فردی می تواند در زندگی خود انجام دهد زیرا این زیبایی ها می توانند روحیه ما را به گونه ای تحت تاثیر قرار دهند که جایگزینی برای آن ها پیدا نشود و در این بین حتی بسیاری از آنها آنها معتقدند که این زیبایی ها با جذب انرژی مثبت برایشان شانس می آورد، به همین دلیل به دنبال گیاهان سرپوشیده ای می گردند که خوش شانسی را به همراه داشته باشد تا با نگهداری از آنها موفقیت و شادی را برای خود به ارمغان بیاورند. پشت این موضوع تلقین است و با همه این عوامل در کنار هم. و البته ایمان به خدا، موفقیت مالی و خوشبختی یکی از دستاوردهای قطعی این افراد خواهد بود.

البته در این بین یک نکته در مورد گیاهان آپارتمانی وجود دارد: باید به اصطلاح خود را وقف نگهداری از آنها کنید و این موضوع را به عنوان یک مسئولیت در نظر بگیرید و به نوعی با آنها به عنوان عضوی از خانواده خود را قبول کنید و هر کاری انجام دهید. ممکن است آنها را شاد و سالم نگه دارد. به عنوان مثال، برای اینکه این زیبایی ها هر چه بزرگتر و بهتر رشد کنند، می توانید خاک گلدانی برای گیاهان درست کنید. ضمنا شما هم از مزایای مثبت آن که به آن اشاره کردیم قدردانی می کنید. در ابتدا یکی از این مزایا زیباسازی فضاست، مثلا گیاهان چسبیده به دیوار می توانند برای شما دیوار سبز ایجاد کنند. شما به یک بهشت ​​کوچک دسترسی خواهید داشت، به همین دلیل در این مقاله تعدادی از این موارد را به شما ارائه می کنیم. گیاهان تا با کمک آنها دنیای زیباتری در خون خود بسازید پس با ما همراه باشید.

یاس در حال خزیدن از گیاهان چسبیده به دیوار.

اولین گیاهی که می خواهیم به عنوان وینیل دیواری به شما تقدیم کنیم گل یاس یا پیچ امین الدوله است که طول آن تا 20 متر می رسد که فوق العاده است و این یعنی چندین طبقه را پوشش می دهد. این زیبایی بومی نیمکره شمالی است و یکی از گیاهان کوهنوردی باستانی است که طرفداران خاص خود را دارد و عمدتاً در اطراف دیوارها و نرده های چوبی دیده می شود و می توان از آن برای پوشاندن آلاچیق ها نیز استفاده کرد.

این زیبایی برای رشد به خاک و آفتاب غنی و همچنین آب فراوان نیاز دارد، اما در هرس آن احساس راحتی خواهید داشت زیرا نیازی به انجام منظم آن نیست. این گیاه گونه ای همیشه سبز است اما در زمستان برگ های خود را از دست می دهد اما در اوایل بهار می توان باز شدن گل های زرد و سفید زیبا و معطر آن را دید.

طبقه 2

موچسب از گیاهان چسبیده به دیوار.

بریم سراغ یکی دیگر از زیبایی های چسبناک موچاسب که بومی کشورهای آسیای شرقی مانند چین و کره است و از قدیم الایام در ایران به عنوان یک گیاه زینتی بالارونده برای تزیین دیوار کاشته می شده است.

یکی از مزایای این گیاه این است که در پاییز می توانید رنگ برگ های آن را مشاهده کنید که زیبایی خاصی به فضا می بخشد. موچسب می تواند تا ارتفاع 30 متر رشد کند و در مناطق معتدل می تواند عملکرد بهتری در این زمینه از خود نشان دهد.

در ادامه در مورد شرایط رشد این گیاه باید بگوییم که از نظر نور انعطاف پذیر بوده و در مکان های سایه رشد می کند و اگر در مکانی با نور زیاد قرار گیرد رنگ برگ های آن تیره تر می شود. در مورد دما باید بگوییم که مقاومت بالایی در برابر سرما و گرما دارد و از منفی سی درجه تا مثبت چهل و پنج درجه را تحمل می کند.

طبقه 4

گیاه ویستریا را به دیوار متصل کنید.

زمان آخرین گیاهی که در لیست این مقاله معرفی می کنیم فرا رسیده است که گیاه ویستریا است که یکی از زیباترین گیاهان در دسته خود است زیرا گل های آن به شکل بوته های آویزان ظاهر می شوند و می توانند زیبایی فوق العاده ای ایجاد کنند. بینایی در مورد باز شدن این گل ها باید بگوییم که در اوایل بهار قبل از باز شدن برگ ها ظاهر می شوند. برگ های این درخت زیبا در پاییز و پاییز تغییر رنگ می دهند. در مورد نور باید در مکانی کاشته شود که نور مستقیم دریافت کند.

طبقه 5



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=330053

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.