افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

پیروزی فولاد مقابل نساجی/ شاگردان الهامی در خانه باخت – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 329813
پیروزی فولاد مقابل نساجی/ شاگردان الهامی در خانه باخت – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های فوتبال نساجی و فولاد امروز جمعه پنجم مردادماه در هفته اول لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر با قضاوت سواد و وفیشه به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با غیبت به پایان رسید. برد 1-0 ترکیب نساجی: لوان پولی، محید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، صابر حردانی، […]

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های فوتبال نساجی و فولاد امروز جمعه پنجم مردادماه در هفته اول لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر با قضاوت سواد و وفیشه به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با غیبت به پایان رسید. برد 1-0

ترکیب نساجی: لوان پولی، محید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، صابر حردانی، محمدرضا عباسی، سعید آقایی، مهرداد رضایی، محمد قائد رحمتی، حسین زمهران، منصور باقری (کارت زرد 32) و حامد پاکدل.

ترکیب فولاد: اتکیر یوسف اف، مجتبی نجاریان (86- حمید بوحمدان)، موسی کولیبالی، علی نعمتی، محمد عباسی (73- ساسان انصاری)، امیر مسعود سرآبادانی (86- شاهین توکلی)، وحید حیدریه، محمد عسکری (73- سینا مریدی). ، احسان پهلوان (40 کارت زرد) (73- امین قاسمی نژاد)، محمدجواد محمدی و محمدرضا سلیمانی).

این دیدار در نیمه اول با حملات نیمه و نیمه بازیکنان دو تیم همراه بود و توپی از خط دروازه عبور نکرد. در دقیقه 5 بازی درگیری شدید در میانه زمین باعث اعتراض بازیکنان نساجی شد و آنها معتقد بودند که داور باید برای بازیکن فولاد پنالتی بگیرد.

حامد پاکدل مهاجم جدید تیم نساجی در نیمه اول دو موقعیت خوب گلزنی داشت اما نتوانست آنها را تبدیل به گل کند. در نهایت این دیدار در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در اواسط بازی هر دو تیم موقعیت های گلزنی داشتند اما این شاگردان یحیی گل محمدی بودند که توانستند تیم میزبان را شکست دهند.

محمدرضا سلیمانی در دقیقه 69 با حرکت در عمق و ضربه به گوشه مقابل موفق شد گل پیروزی فولاد را به ثمر برساند تا اولین پیروزی فصل فولاد خوزستان در یک بازی خارج از خانه رقم بخورد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=329813

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.