افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

درویش: بار افزایش سقف بودجه را نپذیرفتم/بازگشت بازیکنان رفت، افزایش سقف – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 329697
درویش: بار افزایش سقف بودجه را نپذیرفتم/بازگشت بازیکنان رفت، افزایش سقف – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

مدیرعامل پرسپولیس بار دیگر با افزایش بودجه باشگاه ها در این مقطع مخالفت کرد. طی روزها و هفته های گذشته اخبار زیادی مبنی بر افزایش سقف بودجه باشگاه ها منتشر شده است. حالا با وجود اعلام مخالفت با این تصمیم، بار دیگر این موضوع از سوی مسئولان فوتبال مطرح شده است. رضا درویش مدیرعامل باشگاه […]

مدیرعامل پرسپولیس بار دیگر با افزایش بودجه باشگاه ها در این مقطع مخالفت کرد.

طی روزها و هفته های گذشته اخبار زیادی مبنی بر افزایش سقف بودجه باشگاه ها منتشر شده است. حالا با وجود اعلام مخالفت با این تصمیم، بار دیگر این موضوع از سوی مسئولان فوتبال مطرح شده است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: متأسفانه مدت هاست که از هر طرف فشارهایی به باشگاه پرسپولیس برای افزایش سقف بودجه وارد می شود. این هم در شرایطی که سقف بودجه در ابتدای فصل نقل و انتقالات مشخص شد و پرسپولیس هم سعی کرد قانون را رعایت کند و در همین چارچوب عمل کند. به همین دلیل نتوانستیم با چند بازیکن ارزشمند خود که در فصول اخیر نقش غیرقابل انکاری در قهرمانی پرسپولیس داشتند، قرارداد خود را تمدید کنیم و این بازیکنان در نهایت مجبور به ترک تیم محبوب خود و رفتن به تیم های دیگر شدند. حالا معلوم نیست وقتی در روزهای پایانی قراردادها هستیم چرا اینقدر به ما فشار می آورند که سقف را بالا ببریم. سوال اینجاست که کدام باشگاه ها قانون محدودیت بودجه را رعایت نکرده اند و حالا با اعمال فشار بر فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ سعی دارند باشگاه پرسپولیس را مجبور به پذیرش افزایش سقف کنند.

رضا درویش افزود: در روزهای اخیر چندین بار با ما تماس گرفته شد تا نظر باشگاه را در مورد افزایش بودجه تغییر دهیم. اما حرف آخر باشگاه پرسپولیس همان است که قبلا گفته بودیم و از فدراسیون فوتبال و آقای مهدی تاج می خواهیم در مقابل این فشارها تردید نکنند و قانون را آن طور که تعیین کرده اند اعمال کنند. آیا قانون به بازیکنانی که از باشگاه ما رفته اند این محدودیت بودجه را رعایت کرده و به تیم پرسپولیس برمی گردند؟ خب طبیعی است که چنین چیزی غیر ممکن است. پس چگونه می‌توانیم با افزایش آن موافقت کنیم که تحت تأثیر این قانون سقف بودجه قرار گرفته‌ایم و بازیکنان خود را از دست داده‌ایم؟ خواهش من از آقایان مهدی تاج، منصور قنبرزاده و بقیه اعضای تصمیم گیرنده سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و هیات مدیره این است که بر همان قانون قبلی پافشاری کنند و اجازه ندهند باشگاه پرسپولیس تحت فشار باشد. . برای رعایت قانون

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه پاداش حضور در مسابقات آسیایی به سقف اضافه می شود، بیان کرد: از شنیدن برخی حرف ها تعجب می کنم، ابتدا باید بگویم پاداش ورود تیم ها متفاوت است، مثلا پاداش پرسپولیس و استقلال 800 هزار دلار است و پاداش سایر تیم های ایرانی کمتر از این مبلغ است. عجیب و غیرمنطقی است که برخی تیم ها پیشنهاد می کنند تا پایان مسابقات آسیایی این پاداش به حداکثر سقف خود اضافه شود. ملاک درآمد باشگاه ها تا 17 شهریور پایان نقل و انتقالات است و هر درآمدی بعد از این تاریخ به سقف بودجه سال بعد اضافه می شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین در پاسخ به شایعه تماس یکی از مسئولان دولتی برای اعلام تصمیم کمیته تعیین وضعیت به نفع بیرانوند در فضای مجازی اضافه کرد: من هم این شایعه را در فضای مجازی خوانده ام اما باور نمی کنم. که آن چیزها اتفاق خواهد افتاد. مطمئنم این خبر صحت ندارد و این شایعات برخلاف دستور پزشکان است. قطعا فرد یا افرادی در این سطح سعی نمی کنند نظر خود را بر تصمیمات فدراسیون فوتبال و زیرمجموعه های آن اعمال کنند و یا خود را در مقابل هواداران پرسپولیس قرار دهند.

رضا درویش در خصوص روند جذب بازیکن و اخباری مبنی بر انتقال علی قلی زاده به پرسپولیس، افزود: به هر حال مذاکراتی صورت گرفته است، اجازه دهید روند مذاکرات انجام شود و به امید خدا وقتی همه چیز تمام شد همه چیز آماده خواهد شد. . او از باشگاه آزاد خواهد شد. ما از طریق رسانه رسمی باشگاه اعلام کردیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)