افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

رافت: پرسپولیس امتیاز رایگان خود را از دست ندهد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 329452
رافت: پرسپولیس امتیاز رایگان خود را از دست ندهد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس در بازی های بعدی امتیازات مجانی را از دست ندهد زیرا این امتیازات از دست رفته می تواند مشکل ساز شود. پای رفت در گفت وگو با ایسنا، با ارزیابی عملکرد پرسپولیس مقابل ذوب آهن، اظهار کرد: برای اولین بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن، بازی نه خوب بود و نه بد. […]

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس در بازی های بعدی امتیازات مجانی را از دست ندهد زیرا این امتیازات از دست رفته می تواند مشکل ساز شود.

پای رفت در گفت وگو با ایسنا، با ارزیابی عملکرد پرسپولیس مقابل ذوب آهن، اظهار کرد: برای اولین بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن، بازی نه خوب بود و نه بد. با احتساب تغییراتی که پرسپولیس از نظر کادرفنی داشت و بازیکنان زیادی را از دست داده است و از همه مهمتر تغییر زمین باعث شد پرسپولیس هفته اول را خوب شروع نکرده باشد.

وی گفت: بازیکنان پرسپولیس از نظر بدنی و تغییر سیستم هنوز به وحدت تاکتیکی دست نیافته اند و سرمربی در این بازی سعی کرد از بازیکنان بیشتری استفاده کند. البته این که به بازیکنان جوان هم فرصت بازی داده شد، نقطه قوتی برای پرسپولیسی ها بود.

رافت تصریح کرد: به عنوان بازیکن پرسپولیس دوست داشتم 3 امتیاز بازی را کسب کنم، در هر صورت حتی یک امتیاز هم شروع بدی نیست و باید تا چند هفته آینده منتظر بمانیم تا ببینیم چه می شود.

این پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: البته ممکن است در هفته های اول سایر تیم ها نیز دچار مشکلات قراردادی، فنی و تاکتیکی شوند و مانند پرسپولیس تغییرات زیادی در آنها ایجاد شده است، بنابراین تا زمانی که بازی آماده شود، زمان می برد . در نیمه اول بازی به تساوی رسید و بازیکنان آمادگی خوبی نداشتند. امیدوارم بازیکنان هفته آینده با آمادگی بیشتری در زمین حاضر شوند.

وی ادامه داد: آماده نبودن ورزشگاه آزادی به ضرر تیم های پرسپولیس و استقلال خواهد بود زیرا هواداران زیادی را از دست خواهیم داد و این هواداران هستند که باعث موفقیت تیم پرسپولیس می شوند.

رافت خاطرنشان کرد: 24 سال از لیگ حرفه ای می گذرد اما هنوز فوتبال ما نه حرفه ای است و نه آماتور. هنوز از نظر زیرساخت ها مشکل داریم، البته این بازیکنان برای لیگ مناسب هستند، اما برای آسیا این افراد با آن زیرساخت کافی نیستند.

او گفت: پارسال پرسپولیس به لطف هوادارانش قهرمان شد. فشار هواداران پرسپولیس را در موقعیت قهرمانی قرار داد. امیدوارم کار بازسازی ورزشگاه آزادی به زودی به پایان برسد تا پرسپولیس دیگر آسیب نبیند.

رفت در پایان خاطرنشان کرد: ذوب آهن دفاع وسط خوبی داشت و در ارسال توپ های بلند با برنامه حرکت می کرد. امیدوارم در بازی بعدی پرسپولیس امتیازات مجانی خود را از دست ندهد چرا که این امتیازات از دست رفته ممکن است در آینده برای پرسپولیس دردسرساز شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)