افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

سرنوشت مبهم هافبک سابق استقلال; کسی مهری را دوست ندارد؟

  • کد خبر : 329263
سرنوشت مبهم هافبک سابق استقلال; کسی مهری را دوست ندارد؟

به گزارش ایرنادر نقل و انتقالات سال قبل بود که سعید مهری، هافبک میانی استقلال تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و با دریافت رضایت نامه، انتقالی پر سر و صدا انجام داد. او پس از جدایی از استقلال به آپوئل نیکوزیا قبرس رفت و در پرافتخارترین باشگاه قبرس زیر نظر ریکاردو ساپینتو کار […]

به گزارش ایرنادر نقل و انتقالات سال قبل بود که سعید مهری، هافبک میانی استقلال تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و با دریافت رضایت نامه، انتقالی پر سر و صدا انجام داد. او پس از جدایی از استقلال به آپوئل نیکوزیا قبرس رفت و در پرافتخارترین باشگاه قبرس زیر نظر ریکاردو ساپینتو کار خود را آغاز کرد تا روزهای موفقی را به عنوان لژیونر سپری کند.

مهری به دلیل اینکه چهره مورد علاقه سرمربی پرتغالی در زمان حضور ریکاردو ساپینتو در استقلال بود به آپوئل رفت. در شرایطی که در زمان سرمربیگری محمود فخری و فرهاد مجیدی، سبک بازی سعید مهری را نمی پسندیدند، اما سرمربی پرتغالی به این هافبک اعتقاد خاصی داشت و پس از حضورش تصمیم گرفت با او همکاری کند. در فوتبال قبرس با جدایی ساپینتو از آپوئل، کار سعید مهری در تیم قبرسی تحت الشعاع قرار گرفت و به همین دلیل او اکنون سرنوشتی مبهم دارد.

داوید گایهگو، سرمربی جدید آپوئل نیکوزیا که در فصل 2023-2022 هدایت تیم امیر عابدزاده را در پونفرادینا و لالیگا 2 بر عهده داشت، اعتقاد چندانی به ادامه همکاری با سعید مهری ندارد. این هافبک 26 ساله ایرانی در دوران کوتاه حضورش در قبرس موفق شد 10 موقعیت برای حضور در تیم آپوئل نیکوزیا داشته باشد، گلزنی کند و در نهایت طعم قهرمانی فوتبال باشگاهی قبرس را بچشد. به نظر می رسد بی ایمانی گایگو باعث شد مدیران باشگاه قبرسی سعید مهری را بفروشند و نام او را با وجود اینکه 2 فصل دیگر از قراردادش باقی مانده بود از فهرست تیم حذف کنند.

حالا مهدی رسما جایی در فهرست آپوئل ندارد و باید در تیمی جدید به فوتبالش ادامه دهد. آپوئل در هفته های اخیر 4 بار در پلی آف لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد اما هرگز سعید مهری را در دیدارهای این تیم ندیدیم. ابتدا آپوئل با برتری یک بر صفر در 2 بازی برگشت مقابل پتروکاب راهی دور بعد شد اما اینتر براتیسلاوا مانع بزرگی برای این تیم بود. در نهایت آپوئل در مجموع ۲ بر صفر مقابل نماینده اسلواکی شکست خورد تا از راهیابی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بازماند.

در ماه های اخیر شایعاتی مبنی بر بازگشت سعید مهری به لیگ ایران شنیده می شد اما هیچ کدام از این اخبار به نتیجه نرسید. هافبک سابق استقلال سرنوشتی مبهم را تجربه می کند و با احتساب شروع لیگ بیست و چهارم و پر شدن ترکیب باید دید چه تصمیمی می گیرد و چه آینده ای در انتظار این هافبک 26 ساله است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=329263

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.