افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

سینا اسدبیگی: از پرسپولیس جدا نمی شوم/ آرزوی من این است که ملی پوش باشم و با پرسپولیس قهرمان آسیا شوم.

  • کد خبر : 32922

سینا اسدبیگی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس می خواست روزی پیراهن تیم ملی را بر تن کند و با تیمش قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود. سینا اسبیقی چند روز مانده به تولد 26 سالگی خود، هافبک خوش آتیه پرسپولیس بود. سینا که به تازگی 26 ساله شده، در فصل قبل از ذوب آهن به پرسپولیس پیوست […]

سینا اسدبیگی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس می خواست روزی پیراهن تیم ملی را بر تن کند و با تیمش قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود.

سینا اسبیقی چند روز مانده به تولد 26 سالگی خود، هافبک خوش آتیه پرسپولیس بود. سینا که به تازگی 26 ساله شده، در فصل قبل از ذوب آهن به پرسپولیس پیوست و نمایش های خوبی داشت. اسدبیگی نیز شایعه جدایی خود از پرسپولیس را تکذیب می کند و می گوید که قصد جدایی از این تیم را ندارد.

برای تولدت چه آرزویی کردی؟
آرزوی من این است که خانواده ام همیشه در کنارم باشند و مردمم همیشه خوب باشند. سلامتی بزرگترین نعمت است و از خدا می خواهم که مردم کشورم همیشه سالم باشند.

رویای فوتبالی چطور؟
خب من همیشه دوست داشتم روزی در پرسپولیس بازی کنم و به این آرزو رسیدم. پوشیدن تیم ملی و بازی در تیم ملی افتخار بزرگی است و دوست دارم روزی برای کشورم بازی کنم. همچنین قهرمانی با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا یکی دیگر از آرزوهایم است که دوست دارم در فوتبال به آن برسم.

در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر جدایی آنها شنیده می شود. آیا از پرسپولیس جدا می شوید؟
هیچکس در این مورد به من چیزی نگفته و از پرسپولیس جدا نمی شوم. پیراهن پرسپولیس را به این راحتی نگرفتم به همین راحتی آن را از دست دادم. نه کادر مربیگری و نه باشگاه به من درباره جدایی نگفته اند. من با پرسپولیس قرارداد دارم و افتخار می کنم در خدمت تیم محبوبم هستم. بازی در تیمی که در کودکی دوستش داشتی چیز بسیار بزرگی است و خوشحالم که در کودکی به یکی از آرزوهایم رسیدم. دوست دارم روزی را ببینم که بتوانم بازوبند کاپیتانی تیم محبوبم را ببندم و سال ها در این تیم بمانم.

شرایط پرسپولیس قبل از شروع فصل جدید چگونه است؟
شرایط خوب است و در عمل مشکل خاصی وجود ندارد. با اینکه تمرینات را کمی دیر شروع کردیم، اما در چند روز اخیر تمرینات سخت و پر استرسی را پشت سر گذاشتیم و بازی های تدارکاتی خوبی را انجام دادیم. در مجموع شرایط خوب است و منتظر شروع بازی ها هستیم. دلمان برای هواداران تنگ شده و از هفته اول منتظر دیدار شما هستیم. خدا را شکر در هفته اول می مانیم و می توانیم از حضور هواداران بهره ببریم. امیدوارم ورزشگاه برای شروع لیگ و بازی با آلومینیوم پر از تماشاگر باشد و البته بتوانیم با یک شروع خوب جبران کنیم.

پرسپولیس فصل گذشته تمام جام ها را به دست آورد. چقدر امید دارید که بتوانید اتفاقات فصل گذشته را در فصل بعد تکرار کنید؟
قطعا هدف ما همین است و جز تکرار قهرمانی به چیزی فکر نمی کنیم. در پرسپولیس حتی نباید به مقام دوم فکر کرد و باید تمام انرژی و تمرکزت را بگذاری تا اول شوی. این باشگاه آنقدر بزرگ است که همیشه مدعی قهرمانی محسوب می شود و باید برای قهرمانی بجنگد. قطعا برای فصل آینده هم همینطور است و تیم ما برای قهرمانی می جنگد. امیدوارم بتوانیم اتفاقات فصل قبل را تکرار کنیم و در پایان فصل هدیه خوبی به هواداران بدهیم.

پرسپولیس در این فصل باید در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند. با توجه به ستاره هایی که به فوتبال عربستان رفتند، نگران رویارویی با آنها نیستید؟
درست است که پول زیادی خرج کردند و تمام ستاره های بهترین تیم های دنیا را به خدمت گرفتند، با این حال ترسی نداریم چون ما پرسپولیسی هستیم و خیلی از تیم های آسیایی حساب ویژه ای در پرسپولیس باز می کنند. نه تنها ترسی از ستاره های تیم های عربستانی نداریم، بلکه حضور این بازیکنان انگیزه ما را چند برابر می کند و مطمئن باشید در صورت بازی مقابل هر کدام از تیم های عربستانی بهترین عملکرد را از پرسپولیس خواهید دید.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)