افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
2

نماینده بوشهر در مجلس: به کابینه پزشکان کمک می کنیم/ موفقیت دولت، موفقیت نظام است.

  • کد خبر : 329074
نماینده بوشهر در مجلس: به کابینه پزشکان کمک می کنیم/ موفقیت دولت، موفقیت نظام است.

جعفر پورکبگانی مسعود مزیکیان در آستانه رای اعتماد به کابینه پیشنهادی رئیس جمهور در گفت و گو با خبرنگار سیاسی آیرین وی در خصوص بررسی عملکرد و عملکرد وزرای پیشنهادی برای دولت چهاردهم اظهار داشت: در روزهای اخیر سوابق و عملکرد وزرای پیشنهادی در کمیسیون های تخصصی مجلس بررسی شد و به نظر می رسد […]

جعفر پورکبگانی مسعود مزیکیان در آستانه رای اعتماد به کابینه پیشنهادی رئیس جمهور در گفت و گو با خبرنگار سیاسی آیرین وی در خصوص بررسی عملکرد و عملکرد وزرای پیشنهادی برای دولت چهاردهم اظهار داشت: در روزهای اخیر سوابق و عملکرد وزرای پیشنهادی در کمیسیون های تخصصی مجلس بررسی شد و به نظر می رسد وزرای ارتباطات وزرا، دفاع، دادگستری، انرژی، کشاورزی و همچنین ورزش و جوانان بهتر از دیگران هستند.

نماینده مردم بوشهر در مجلس تصریح کرد: توجه نمایندگان در رای اعتماد به کابینه دولت چهاردهم نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است و باید در رای اعتماد عمل کنیم. به گونه ای که دولتی بدون مرز تشکیل شود که بتواند مشکلات کشور را حل کند.

عضو کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند موفقیت دولت موفقیت نظام است و ما نمایندگان به دولت پزشکان کمک می کنیم تا بتواند از موانع عبور کند و از موانع عبور کند. مشکلات کشور

به گزارش ایرنافهرست وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم روز یکشنبه 30 مردادماه به هیأت رئیسه شورای اسلامی ارائه شد و کمیسیون های تخصصی مجلس در دو نوبت بررسی برنامه ها، اهداف و دیدگاه های وزرای پیشنهادی دولت را آغاز کردند. دوشنبه 22 مرداد.

وزرای پیشنهادی دولت در هفته جاری در تمامی کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی حضور یافتند و کمیسیون ها نتیجه بررسی ها و جمع بندی را به هیئت رئیسه اعلام کردند.

جلسه علنی شورای اسلامی بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم از روز شنبه هفتم مردادماه آغاز می شود و این روند در دو نوبت در صحن علنی مجلس تا روز چهارشنبه (10 مرداد) ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=329074

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.