افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

حمله وحشتناک 3 شیطان به خانه باغ یک زن تنها / زن دست و پای بسته در حمام پیدا شد

  • کد خبر : 328729
حمله وحشتناک 3 شیطان به خانه باغ یک زن تنها / زن دست و پای بسته در حمام پیدا شد

این زن که برای بررسی قطعی برق از خانه خارج شده و به در ورودی باغ رسیده بود، ناگهان با 3 جوان که در دستانشان چاقو و قمه داشتند، مواجه شد. او که خیلی ترسیده بود همان جا به او ضربه زد و حتی نتوانست جیغ بزند. مردان مسلح به چاقو دست و پای زن […]

این زن که برای بررسی قطعی برق از خانه خارج شده و به در ورودی باغ رسیده بود، ناگهان با 3 جوان که در دستانشان چاقو و قمه داشتند، مواجه شد. او که خیلی ترسیده بود همان جا به او ضربه زد و حتی نتوانست جیغ بزند.

مردان مسلح به چاقو دست و پای زن تنها را بستند و او را به داخل بردند. حمام او را رها کردند و چند ساعت خانه را برای پول و طلا جستجو کردند.

با رفتن سارقان زن جوان با تلاش زیاد و شکستن درب حمام رفت و خود را به کوچه و همسایه ها رساند. دزدی مطلع شد

دقایقی بعد تیمی از کلانتری برای بررسی صحنه سرقت وارد خانه باغ شدند و این زن که همچنان از ترس می لرزید به پلیس گفت: ساعت 12 شب برق خانه قطع شد. ناگهان خاموش شد و چون باد می آمد فکر کردم شاید کابل قطع شده است به سمت متر راه افتادم که صدایی از پشت سرم شنیدم و وقتی برگشتم پاهایم از ترس به زمین چسبید و. نمی توانستم فریاد بزنم. 3 جوان با چاقو و قمه در دست به من حمله کردند و دست و پایم را بستند و در حمام زندانی کردند و تا ساعت 5 صبح در خانه ام بودند. طلا و پولم را گرفتند که حدود 40 میلیون تومان بود.

با اظهارات این زن وحشت زده، پرونده برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی ارجاع و تیمی از کارآگاهان برای دستگیری سارقان خشن وارد عمل شدند. در ادامه تحقیقات، تیم تحقیق با بررسی سایر پرونده ها متوجه شدند که سرقت دیگری با همین روش و شگرد در ویلایی دیگر رخ داده است.

از آنجایی که سارقان هیچ سرنخی از خود به جای نگذاشتند، پلیس برای ردیابی سارقان از زن جوان عکس گرفت و موفق شد چهره 3 تبهکار خشن را به دست آورد. تلاش پلیس ادامه یافت تا اینکه گزارش دیگری مبنی بر سرقت گاوصندوق، مدارک شناسایی و فرش از خانه ای دریافت کرد. صاحب خانه از این سرقت به پلیس خبر داد و گفت: چند روزی به همراه خانواده در سفر بودیم تا اینکه صبح امروز وقتی وارد خانه شدم دیدم درب ورودی خانه را به زور باز کرده اند و سارقان خانه را زیر و رو کردند. و گاوصندوق را با خود بردند.

وی در ادامه افزود: 5 میلیون پول داخل جعبه سرویس طلای همسرم; اسناد ملکی و سایر اسناد موجود بود و خوشبختانه سارقان متوجه دوربین مداربسته نشدند و تصاویر آنها ضبط شد.

با مراجعه کارآگاهان به منزل این مرد، با بررسی های تخصصی متوجه شدند که سارقان خشن از دیوار بالا رفته و سپس درب ورودی را با لنگ باز کرده و وارد شدند، اما از آنجایی که نتوانستند جعبه 300 کیلوگرمی را باز کنند، آن را تحویل گرفتند. به این ترتیب با به دست آوردن هویت تقریبی سارقان، چند تیم پلیسی با گشت های شبانه به تعقیب آنها پرداختند و پس از چند شب نظارت ویژه، یکی از تیم ها به پراید با 3 سرنشین در یکی از خیابان ها مشکوک شد و آنها را دستگیر کرد. و در بازرسی از خودروی آنها 2 چاقو، قمه و کارت سوخت چند نفر دیگر را کشف کردند.

این 3 جوان که ادعا می کردند بی گناه هستند پس از مواجهه با زن انفرادی که دست و پای او را بسته و طلاهایش را سرقت کرده بود لب به حقیقت گشودند و به سرقت های خود اعتراف کردند.

یکی از سارقان که سه سابقه سرقت دیگر نیز در پرونده خود دارد به افسر بازجویی گفت: من به همراه دو همدستم به نام های جاوید و سعید اقدام به شناسایی خانه های ویلایی و باغ می کردیم و در زمان مناسب به آنجا می رفتیم. . و من از چاقویم برای بستن در استفاده می کردم. ما وارد می شدیم و طلا، پول یا هر چیز با ارزشی را می دزدیدیم.

وی در خصوص سرقت از باغ ویلای این زن گفت: در این مورد اشتباه کردیم، ابتدا فکر می کردیم کسی خانه نیست و وقتی به باغ رفتیم و متوجه حضور این زن شدیم چاره دیگری نداشتیم. اما برای قطع برق و بیرون آوردنش و کشتنش، پاهایش را ببندید.

پس از دستگیری این 3 سارق خشن، مرد دیگری به پلیس مراجعه کرد و مدعی شد که شب گذشته این 3 جوان با مشاهده پایین آمدن وی و همسرش از پله ها به منزل وی رفته و متواری شده اند.

با اعترافات سارقان جوان، تیم پلیس در بازرسی از مخفیگاه آنها موفق به کشف یک گاوصندوق و مقداری طلا شدند و وقتی مشخص شد چیزی از گاوصندوق کم نشده، آن را به صاحبش تحویل دادند.

بر اساس این گزارش، با دستور بازپرس پرونده، تحقیقات برای شناسایی سایر مالباختگان احتمالی و بازگرداندن اموال مسروقه توسط پلیس به صاحبان آن ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=328729

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.