افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

بهترین ترندهای تابستانی در دنیای آرایش; از برنزه شدن فوم و اسپری موقت تا دائمی

  • کد خبر : 32872
بهترین ترندهای تابستانی در دنیای آرایش;  از برنزه شدن فوم و اسپری موقت تا دائمی

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز با فرا رسیدن تابستان و آغاز روزهای آفتابی، دوباره شاهد ترند پوست های برنزه خواهیم بود. بنابراین قبل از انتخاب هر روشی برای برنزه شدن پوست باید بدانید چه عواملی میزان برنزه شدن پوست شما را تعیین می کند و کدام روش برای برنزه شدن […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز با فرا رسیدن تابستان و آغاز روزهای آفتابی، دوباره شاهد ترند پوست های برنزه خواهیم بود. بنابراین قبل از انتخاب هر روشی برای برنزه شدن پوست باید بدانید چه عواملی میزان برنزه شدن پوست شما را تعیین می کند و کدام روش برای برنزه شدن پوست شما مناسب تر است. اگر می خواهید تابستان امسال را با مد روز و در عین حال با پوستی سالم سپری کنید، بهتر است روی روش های مضر مانند آفتاب گرفتن یا استفاده از انرژی خورشیدی شرط بندی نکنید، زیرا درست است که این روش ها باعث جذابیت بیشتر پوست شما می شوند، اما در عین حال می توانند برای سلامت پوست شما بسیار خطرناک باشند. بنابراین پیشنهاد می کنیم از اسپری برنزه کننده یا فوم برنزه کننده استفاده کنید. البته جالب است بدانید که این محصولات انواع مختلفی دارند، به عنوان مثال تعدادی از اسپری های برنزه کننده کاملا در دسته لوازم آرایشی و برنزه کننده قرار می گیرند و بلافاصله پس از استفاده به راحتی رنگ پوست را تغییر می دهند، اما به راحتی و بدون باقی ماندن اثری پاک می شوند.

انواع دیگری نیز وجود دارند که می توانند در طول زمان و با استفاده مداوم بدون قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا استفاده از سایر روش های آسیب رسان، رنگ پوست شما را برای همیشه تغییر دهند. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از برنز کننده های مناسب پوست خود آشنا شوید.

اسپری برنزه توسط سالی هانسن; یک جاذبه منحصر به فرد زندگی کنید

اولین محصولی که پیشنهاد می کنیم اسپری برنزه کننده سالی هانسن است که با این اسپری بدن می توانید بدون نیاز به آفتاب پوستی برنزه داشته باشید. البته بد نیست بدانید که این اسپری روی بدن سبک است و عیوب پوست را می پوشاند، در برابر آب مقاوم است و به لباس و سایر سطوح منتقل نمی شود. برای استفاده از این اسپری ابتدا اسپری را تکان داده و از فاصله 15 سانتی متری روی دست اسپری کنید و با دست روی پاها پخش کنید. یک دقیقه صبر کنید تا اسپری خشک شود. این نوع اسپری یک اسپری موقت است که استفاده از آن بدون آسیب رساندن به پوست نسبتا آسان خواهد بود.

اسپری و روغن برنزه کننده

اسپری و روغن برنزه کننده

موس برنزه کننده Corpex Premium

شاید برای شما عجیب باشد، اما این موس برنزه کننده بدون نیاز به آفتاب، صورت و بدن شما را برنزه می کند. ماندگاری این محصول بالا بوده و برای انواع پوست مناسب است. اگر به نور خورشید دسترسی ندارید و می خواهید سریع برنزه شوید، Auto Tan Prime یک محصول عالی برای شماست. این محصول برای انواع پوست مناسب است و رنگی طبیعی و یکنواخت به پوست شما می دهد. برنزه کننده کورپکس پرایم دارای پد مخصوص پخش فوم روی بدن و دستکش مخصوص برای پخش یکنواخت رنگ است تا استفاده از این فرم را تا حد امکان برای شما آسان کند. خوب است بدانید که این محصول یکی از تغییر رنگ های معروف و موفق موجود در بازار است که با ویتامین های A و E غنی شده است.

اسپری و روغن برنزه کننده

اسپری و روغن برنزه کننده

روغن برنزه نیوا; آفتاب بگیر، اما بی خطر است

یکی از اساسی ترین راه ها برای تیره شدن پوست، آفتاب گرفتن است. البته امروزه به دلیل وجود اشعه های مضر در نور خورشید، استفاده از آفتاب فقط در صبح و رعایت برخی توصیه ها مانند استفاده از کرم ها یا روغن های مخصوص توصیه می شود. بنابراین اگر می خواهید پوست خود را بدون آسیب برنزه کنید، این روغن یکی از بهترین برنزه کننده های موجود است. روغن برنزه نیوا حاوی روغن جوجوبا و ویتامین E است و از پوست در برابر آفتاب سوختگی محافظت می کند. پس اگر به دنبال پوستی کاملا برنزه و دائمی هستید، بهتر است از این روغن برنزه کننده استفاده کنید تا روش های مضر را به روش های کم ضرر تبدیل کنید.

اسپری و روغن برنزه کننده

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=32872

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.