افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

وحید امیری: من با پست دفاع چپ غریبه نیستم/برای قضاوت درباره پرسپولیس زود است – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 328618
وحید امیری: من با پست دفاع چپ غریبه نیستم/برای قضاوت درباره پرسپولیس زود است – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد این تیم در دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان تاکید کرد که هنوز برای قضاوت درباره عملکرد ارتش سرخ زود است. وحید امیری پس از تساوی پرسپولیس مقابل ذوب آهن گفت: متأسفانه قبل از شروع بازی یک گل غافلگیرکننده به ثمر رساندیم. بعد از آن گل با تمام […]

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد این تیم در دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان تاکید کرد که هنوز برای قضاوت درباره عملکرد ارتش سرخ زود است.

وحید امیری پس از تساوی پرسپولیس مقابل ذوب آهن گفت: متأسفانه قبل از شروع بازی یک گل غافلگیرکننده به ثمر رساندیم. بعد از آن گل با تمام وجود تلاش کردیم تا به بازی برگردیم و با وجود اینکه موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم، متاسفانه نتوانستیم برنده شویم. بازی های اول همیشه حساس هستند و ما باید سه امتیاز را می گرفتیم. ما در ابتدای کار هستیم و بازیکنان زیادی به تیم ملحق شده اند، یعنی رسیدن به هماهنگی کامل زمان می برد. از هوادارانمان می خواهیم مثل همیشه از ما حمایت کنند تا بتوانیم به تیم ایده آل مورد نظر خود و هوادارانمان برسیم.

وی در خصوص اینکه در پست دفاع چپ بازی می کرد، گفت: این پست برای من ناشناخته نیست و هم در تیم ملی و هم در پرسپولیس در دفاع چپ بازی کردم و با اینکه شاید در این پست بازیکنانی داشتیم اما با توجه به سلیقه مربیان و شرایط بازی در این پست بازی کردم. ما به نظر هواداران خود احترام می گذاریم، زیرا آنها دوست دارند بازیکنان متخصص در هر پست بازی کنند. ما تمام تلاش خود را برای خدمت به تیم انجام می دهیم و امیدوارم ایده آل های کادر فنی را اجرا کنیم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره گل زودهنگام گفت: از گلی که زدیم غافلگیر شدیم. شاید گاریدو و الکس (دروازه بان پرسپولیس) به این موضوع فکر نمی کردند. ما بازیکنانی هستیم که تجربه بازی با چدن را داریم و با توجه به انتظاراتی که از خودمان داشتیم باید خیلی هوشمندانه عمل می کردیم. غمگینیم چون نباید به این شکل و در اولین موقعیت آهن ریزی خاک رس را دریافت می کردیم.

امیری در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد که پرسپولیس یکی از بدترین فصل های نقل و انتقالات خود را پشت سر بگذارد، تصریح کرد: این موضوع را قبول ندارم. طرفداران همیشه حق دارند. در باشگاهی مثل پرسپولیس همیشه به دنبال بهترین ها هستند. باشگاه بهترین کار را انجام داد. باید این فرصت را بدهیم تا کیفیتی را که در بازیکنان جدیدمان در بازی ها دیدیم، ببینیم. انتظار نداشتیم به عنوان میزبان به اراک بیایم و حمایت کامل هوادارانشان را نداشته باشیم. امروز زمین بازی واقعا کیفیت خوبی نداشت و برای تیم ما که همیشه به دنبال فوتبال بازی می کند، مشکل ساز شد. در بازی امروز که در نیمه اول چهار، پنج موقعیت گلزنی داشتیم، نمی توان گفت تیم ما ضعیف بود و در نقل و انتقالات ضعیف به نظر می رسیدیم. به نظر من برای قضاوت درباره پرسپولیس زود است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)