افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

زیبایی خارق العاده دیانا حبیبی بازیگر ایرانی-گرجی خارج از فیلم! + بیوگرافی و عکس های جذاب بازیگر نقش لیلا!

  • کد خبر : 328607
زیبایی خارق العاده دیانا حبیبی بازیگر ایرانی-گرجی خارج از فیلم! + بیوگرافی و عکس های جذاب بازیگر نقش لیلا!

دیانا حبیبی بازیگر مختلط ایرانی گرجستانی متولد دهه 60، تابعیت ایران و گرجستان، بازیگر سینما و تئاتر ایرانی است که با بازی در فیلم «شب درون دیوار» به کارگردانی وحید جلیلوند به شهرت رسید. در ادامه این مطلب از سوربان بیوگرافی کامل دایانا حبیبی بازیگر و همسرش را به همراه عکس های شخصی و زندگی […]

دیانا حبیبی بازیگر مختلط ایرانی گرجستانی متولد دهه 60، تابعیت ایران و گرجستان، بازیگر سینما و تئاتر ایرانی است که با بازی در فیلم «شب درون دیوار» به کارگردانی وحید جلیلوند به شهرت رسید. در ادامه این مطلب از سوربان بیوگرافی کامل دایانا حبیبی بازیگر و همسرش را به همراه عکس های شخصی و زندگی خصوصی دایانا حبیبی از ایران تا گرجستان به همراه فیلم ها و سریال های این بازیگر و صفحه اینستاگرامش ارائه می کنیم. .

بیوگرافی دایانا حبیبی

دایانا حبیبی (دایانا حبیبی) نویسنده، کارگردان و بازیگر ایرانی گرجستانی متولد دهه 1960 است که با بازی در نقش لیلا در فیلم «شبی در داخل دیوار» به کارگردانی وحید جلیلوند به شهرت رسید. این بازیگر سابقه ایفای نقش در تئاترهایی چون «رز مردگان عزیز»، «قطار»، «این خاطره را به اشتراک می گذاریم»، «مرداب روی بام»، «جان گز»، «کرگدن»، «مرثیه برای یک» را در کارنامه دارد. دختر”. ، «اهالی هوا» و…

دیانا حبیبی

زندگی شخصی دایانا حبیبی.

دایانا حبیبی متولد 1360 در گرجستان است، تابعیت ایرانی و گرجستانی دارد اما اطلاعات دقیقی از تاریخ تولد و سن وی در دست نیست. اگرچه اطلاعات دقیقی از قد و وزن دایانا حبیبی در دست نیست، اما از ظاهر او می توان حدس زد که او حدود 165 سانتی متر قد و حدود 65 کیلوگرم وزن دارد. از دیگر ویژگی های این بازیگر می توان به موهای مشکی، چشمان قهوه ای و راست دست بودن اشاره کرد.

خانواده دایانا حبیبی ناشناخته هستند و اگر به اینستاگرام این بازیگر نگاهی بیندازید متوجه می‌شوید که وی تاکنون هیچ عکسی از خانواده خود منتشر نکرده است، بنابراین می‌توانیم اطلاعاتی در مورد نام و شغل پدر و مادر و تعداد خواهران و برادرانش به دست آوریم. تحصیلات دیانا حبیبی نامعلوم است و هیچ اطلاعاتی در سایت ها و شبکه های اجتماعی وجود ندارد.

از همسر دایانا حبیبی و زندگی شخصی این بازیگر جذاب اطلاعی در دست نیست و مشخص نیست وی متاهل است یا مجرد.

دیانا حبیبی

فعالیت های هنری

بازیگری دایانا حبیبی از سال 1389 در تئاتر آغاز شد اما در سال 1400 با بازی در نقش لیلا در فیلم شب، دیوان، دیوار به کارگردانی وحید جلیلوند و بازی در کنار ستارگانی چون امیر اولین تجربه بازیگری را مقابل دوربین برد. آقایی و نوید محمدزاده به شهرت رسیدند. کلاس های بازیگری دایانا حبیبی در کلاس های وحید جلیلوند کارگردان سرشناس و مشهور سینما سپری شد.

دیانا حبیبی و همسرش عکس همسر دایانا حبیبی و… از جمله مواردی است که در فضای مجازی جستجو شده است. اما این بازیگر ظاهرا مجرد است و اگر به اینستاگرامش نگاه کنید هیچ عکسی که ثابت کند در یک رابطه عاشقانه است قرار نداده است.

دیانا حبیبی

شهرت دایانا حبیبی با فیلم شب، داخلی، دیوار

او با بازی در نقش لیلا در فیلم «شب دهیله دیوار» به کارگردانی وحید جلیلوند اولین تجربه بازیگری سینمایی خود را با حضور در این فیلم به دست آورد. او در این فیلم با بازیگران معروفی چون نوید محمدزاده و امیر آقایی به ایفای نقش پرداخت و استعداد خود را در عرصه بازیگری نشان داد.

به گفته خودش دایانا حبیبی مدت ها برای ایفای نقش لیلا در فیلم «شب دیوار» تلاش کرد تا با نقش او ارتباط برقرار کند. او برای ایفای هر چه بهتر نقشی که به او محول شده بود ترجیح داد مدتی با خانواده اش ارتباط برقرار نکند و از آنها دوری کند.

شب درون دیوار اولین تجربه بازیگری دیانا حبیبی در سینما بود و جلوی دوربین در نقش زنی فراری بود که با چالش های زیادی روبرو بود.

دیانا حبیبی

فیلم شب، داخلی، دیوار.

فیلم «شب درون دیوار» به نویسندگی و کارگردانی وحید جلیلوند و تهیه کنندگی علی جلیلوند محصول 1388 نماینده ایران در جشنواره بین المللی فیلم ونیز 2022 بود.

این فیلم درباره زندگی فردی نابینا به نام علی است که از ورود نابهنگام زنی فراری آشفته می شود. مرد کوری که دربان او را از خودکشی باز می دارد و به او اطلاع می دهد که زنی فراری در ساختمان پنهان شده است و مرد نابینا تصمیم می گیرد به این زن کمک کند و دیانا حبیبی نقش این زن به نام لیلا را بازی می کند.

دیانا حبیبی

فیلم های دایانا هابینی

چرا که این بازیگر دو ملیتی سینمای ایران به تازگی وارد صحنه سینما شده است

فیلم سینمایی

شب، داخلی، دیوار؛ 1400

تئاتر

روز مرده عزیز 1389

تران، 1391

ما هم این خاطره را به اشتراک می گذاریم، 2013.

مرداب روی پشت بام، 1392

جان گز، 2014

کرگدن، 2014

Diabolical: Romeo and Juliet، 2015

شهر هوا، 2016

مرثیه برای یک دختر، 2017.

حلقه هنر پرفورمنس، 2017

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=328607

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.