افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

رفیعی: ما و گاریدو به زمان نیاز داریم/ بازی ایوب 50 درصد خودش نبود – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 328571
رفیعی: ما و گاریدو به زمان نیاز داریم/ بازی ایوب 50 درصد خودش نبود – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان و گاریدو به زمان نیاز دارند تا با افکار یکدیگر آشنا شوند. سروش رفیعی پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل ذوب آهن در مرحله اول بیست و چهارمین دوره مسابقات گفت: قوت خدا را به تیم خوب و شایسته ذوب آهن می گویم. در بازی اول انتظار […]

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان و گاریدو به زمان نیاز دارند تا با افکار یکدیگر آشنا شوند.

سروش رفیعی پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل ذوب آهن در مرحله اول بیست و چهارمین دوره مسابقات گفت: قوت خدا را به تیم خوب و شایسته ذوب آهن می گویم. در بازی اول انتظار داشتیم شرایط برای ما بهتر پیش برود. با یک گل زودرس سورپرایز داشتیم. در ادامه بازی سعی کردیم کنترل بازی را در اختیار بگیریم و موقعیت هایی ایجاد کردیم. این اولین بازی است و باید شرایط بدنی خود را بهتر کنیم. درست است که ما به عنوان میزبان اینجا بودیم، اما نمی توانیم بگوییم که میزبان واقعی بودیم. ما در ورزشگاه دیگری بازی می کنیم و یک جلسه هم اینجا تمرین نمی کنیم. چمن جاهایی خیلی نرم بود. من از تلاش برای صحبت در مورد امکانات، زمین و چرایی این اتفاقات خسته شده ام.

وی در خصوص شرایط کار با گاریدو گفت: هر مربی سبک خودش را دارد، سعی می کنیم در این مدت به افکار او نزدیک شویم. قطعا به زمان بیشتری نیاز داریم. او خودش برای شناخت لیگ و شرایط و توانایی های بچه ها کمی زمان بیشتری نیاز دارد. این رابطه بین ما و گاریدو به خوبی پیش می رود و من واقعا امیدوارم به روند کاری خود ادامه دهیم.

هافبک پرسپولیس درباره خریدهای جدید این تیم گفت: ایوب العمود فوتبالیست بسیار باکیفیتی است. می دانیم که چقدر کیفیت دارد. فکر می کنم چیزی که امروز از او دیدم 50، 60 درصد هم نبود. همانطور که گفتم، ما به زمان نیاز داریم تا وارد یک روال بهتر شویم. فکر می کنم آرونوف در چهار پنج روز گذشته یک جلسه با ما تمرین کرد. علی شاه را نداشتیم و صادقی بعد از مدت ها برگشت.

رفیعی تصریح کرد: این را هم باید بدانیم که بازیکنان مصدوم توجه می خواهند. مطمئنم اگر بچه ها کنار هم بمانند تیم ما بهتر می شود. بازیکنان جدید باید درباره لیگ ایران بیشتر بدانند. همه از بیرون فکر می کنند لیگ ایران عادی است. از طرفی مشکلاتی وجود دارد و ما مجبوریم با وجود اینکه میزبان هستیم در این ورزشگاه رفت و آمد کنیم و بازی کنیم. قطعا به زمان نیاز داریم و مطمئناً در آینده شاهد عملکرد بهتری از بازیکنان جدید و قدیمی خواهیم بود.

رفیعی در واکنش به تغییرات نقل و انتقالات پرسپولیس و اینکه ثبات در این تیم از بین رفته است، تصریح کرد: در هر نقل و انتقالات چند بازیکن عوض می شوند. ثبات تیم از دست نرفته است. ثبات را ذهنیتی که در پرسپولیس وجود داشت تعیین می کند. بازیکنان جدید هم به این ذهنیت می آیند. ذهنیت این است که در هر بازی پیروز شویم. با هر انتقال، تعدادی از بازیکنان می روند و برخی دیگر جایگزین می شوند. همانطور که گفتم، ادامه روند تیم به زمان نیاز دارد. پرسپولیس در سال های اخیر همیشه یکی از بهترین تیم های ایران بوده و قهرمان شده و انتظارات بالاست. بازیکنان ما هم باید این را بفهمند. ما بازیکنان جوانی داریم که گاریدو امروز از آنها استفاده کرد. ما هم سعی می کنیم به این بازیکنان کمک کنیم.

مهدی تاج بابت آخرین بازی فصل قبل از باشگاه استقلال عذرخواهی کرده و این موضوع واکنش هایی را در پی داشته است. وی در پاسخ به این موضوع گفت: دو سال پیش گفتم همه در دنیا به یک دلیل از VAR استفاده می کنند و آن صلح است. داوران انگلیسی و اسپانیایی کیفیت بهتری از نظر آرامش دارند و … لیگ ما قطعا به آن نیاز دارد و باید به پیشرفت نزدیک شویم. ما با لیگ های بزرگ و حتی لیگ های آسیایی فاصله داریم. من به شخصه از این که بگویم چرا نمی شود و چرا زمین مناسب نداریم خسته شدم. عشق و علاقه هواداران باعث می شود در هر شرایطی کار خود را انجام دهید، اما امیدوارم این درک هم وجود داشته باشد که آنها همیشه به امکاناتی نیاز دارند. من نظری در مورد صحبت های تاج ندارم. امیدوارم در پایان این فصل در همه مسابقات از VAR استفاده شود و مردم خودشان قضاوت کنند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)