افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

گاریدو: تساوی در بازی اول نتیجه منفی است/ عذرخواهی می کنم خیلی کارها را درست انجام ندادیم – خبر سهر – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 328508
گاریدو: تساوی در بازی اول نتیجه منفی است/ عذرخواهی می کنم خیلی کارها را درست انجام ندادیم – خبر سهر – پرسپولیس نیوز

سرمربی پرسپولیس گفت: باید بیشتر تلاش کنیم و کارها را درست تری انجام دهیم تا قهرمان شویم اما فکر می کنم خیلی از کارها را خوب انجام ندادیم. خوان کارلوس گاریدو پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: اول از همه از همه میلیون ها هوادار پرسپولیس عذرخواهی می کنم. […]

سرمربی پرسپولیس گفت: باید بیشتر تلاش کنیم و کارها را درست تری انجام دهیم تا قهرمان شویم اما فکر می کنم خیلی از کارها را خوب انجام ندادیم.

خوان کارلوس گاریدو پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: اول از همه از همه میلیون ها هوادار پرسپولیس عذرخواهی می کنم. جمعیت زیادی در ورزشگاه حضور داشتند و فکر می کنم آنها منتظر پیروزی بودند. هیچ کس در تیم خوشحال نیست و به نظر من این یک نتیجه منفی است. تیم حریف خوب بازی کرد. من بیشتر در مورد تیمم صحبت می کنم. ما باید بیشتر تلاش کنیم و کارها را بهتر انجام دهیم تا برنده شویم، اما فکر می کنم خیلی از کارها را خوب انجام ندادیم.

و افزود: با فرض اینکه رقیب خوب کار کند، باز هم باید در این صحنه ها بهتر باشیم. ما باید مقاومت بیشتری داشته باشیم. وقتی در اولین حرکت بازی گل می زنیم یعنی باید تمرکز بیشتری داشته باشیم. بعد از چند دقیقه همان حرکت تکرار شد. پس از دقایق ابتدایی تیم ما موقعیت های زیادی ایجاد کرد و کنترل بیشتری بر بازی داشتیم.

گاریدو تصریح کرد: فکر می کنم فوتبال بازی کردیم و موقعیت های گلزنی زیادی داشتیم. ما یک گل زدیم و نیمه اول با تساوی 1-1 به رختکن رفتیم، فکر می‌کردیم می‌توانیم بازی را در نیمه دوم ببریم، اما در نیمه دوم قطعاً کمبود داشتیم. ما موقعیت گلزنی داشتیم اما باید موقعیت های گلزنی بیشتری ایجاد کنیم. از تعویض ها خیلی راضی نیستم می‌دانم که وقتی مربی می‌گیرند برای بردن بازی‌ها است.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: وظیفه و مسئولیت من پیروزی در بازی ها است. وقتی ما آن را فرض نمی کنیم، من مسئولیت می پذیرم. در نیمه دوم باید موقعیت های بیشتری خلق می کردیم. باز هم اصرار دارم که بازیکنان تعویضی بیشتر تلاش کنند. بازیکنانی که در نیمه دوم وارد زمین شدند این فرصت را از دست دادند تا خود را بیشتر نشان دهند. تکرار می کنم؛ من از تغییراتم راضی نیستم. وقتی تعویض ها مثبت نیستند، سرمربی باید مسئولیت را بپذیرد و تعویض های دیگری انجام دهد. به هر حال در نیمه دوم بازی را با تساوی به پایان رساندیم.

گاریدو تاکید کرد: تکرار می کنم در نیمه دوم باید موقعیت های بیشتری برای بردن بازی ایجاد می کردیم. البته باید به تیم حریف احترام گذاشت و گفت که آنها کار دفاعی محکمی انجام دادند. باید در مورد تیمم صحبت کنم و باز هم تکرار می کنم که نتیجه منفی است. قبول دارم سرمربی باید مسئولیتش را بپذیرد. می دانم که در باشگاهی کار می کنم که می خواهد من برنده شوم. هفته آینده باید تمام تلاشمان را بکنیم و بخواهیم بازی را ببریم.

سرمربی پرسپولیس گفت: به هر حال این اولین بازی فصل بود. اگر در مورد پیش فصل صحبت کنیم، خوب کار کردیم و روحیه تیم خوب بود. اگر مسابقات شروع شود می‌توانیم در برخی موضوعات پیشرفت و پیشرفت کنیم. اگر از منظر مثبت به موضوع نگاه کنیم، تیم ما نشان داد که می داند چگونه فوتبال خوب بازی کند و به هدف برسد.

گاریدو در پاسخ به سوالی درباره بازیکنانی که به تازگی قرارداد امضا کرده اند، تصریح کرد: باشگاه ها بازیکن جذب می کنند و با سرمربی مشورت می کنند. باشگاه بازیکنانی را که مناسب می داند به خدمت می گیرد. البته نظر مربی در داخل باشگاه مطرح است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا دوباره تیمش را تقویت می کند، پاسخ داد: باشگاه روی این موضوع کار می کند اما امروز باید بیشتر درباره بازی صحبت کنیم.

گاریدو در خصوص محاکمه بیژن حیدری اظهار داشت: موضوع خاصی مطرح نیست و به نظرم خوب بود. به نظر من نباید بحث داوری را مطرح کنیم و این بهانه را به داور ربط دهیم. داور ممکن است یک روز اشتباه کند و آن را خوب نبیند، در این لحظه حرف خاصی نیست که بخواهد بگوید و داور کارش را به خوبی انجام داده است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)