افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

امیدواریم مجلس به کل کابینه رای اعتماد بدهد

  • کد خبر : 328396
امیدواریم مجلس به کل کابینه رای اعتماد بدهد

آفتاب نیوز: دومین جلسه شورای معاونین و مدیران کل امور مجلس وزارتخانه ها و دستگاه های دولتی به ریاست معاون پارلمانی رئیس جمهور با هدف ایجاد هماهنگی و هم افزایی، تقسیم مأموریت ها و اتخاذ رویکرد مناسب در مرحله دوم بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی که از روز شنبه در صحن علنی مجلس آغاز شد، قابل […]

آفتاب نیوز:

دومین جلسه شورای معاونین و مدیران کل امور مجلس وزارتخانه ها و دستگاه های دولتی به ریاست معاون پارلمانی رئیس جمهور با هدف ایجاد هماهنگی و هم افزایی، تقسیم مأموریت ها و اتخاذ رویکرد مناسب در مرحله دوم بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی که از روز شنبه در صحن علنی مجلس آغاز شد، قابل انجام است.

معاون امور مجلس رئیس جمهور در این جلسه از تلاش ها و فعالیت های سازنده مستمر معاونان و مدیران امور مجلس دستگاه های اجرایی در روند رای اعتماد به وزرای پیشنهادی پزشکان که آغاز شد، تشکر و قدردانی کرد. وی یکشنبه هفته گذشته در کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی گفت: چهاردهم به دنبال ارتباط و همکاری برادرانه و صمیمانه است و ارتباط مستحکم و مستحکمی با شورای اسلامی برقرار می کند و معتقدیم هر چه قوی تر، صمیمانه تر و مبتنی بر متقابل باشد. احترام و درک این رابطه نتایج بزرگی را برای مردم و کشور به همراه خواهد داشت.

ديبيري بهبود و روند صعودي نمايندگان به وزراي پيشنهادي رئيس جمهور در سه روز گذشته را حاصل تلاش دو قوه با هماهنگي و همدلي در مسير عبور از مشكلات و پيشرفت و تعالي دانست. کشور و گفت: پزشکان در دولت شما باید سطح را بالا ببرند، تعامل و همگرایی با مجلس مورد تاکید است و تلاش می کنیم این امر را به بهترین نحو در مجمع معاونت اجرایی کنیم.

معاون رئیس جمهور با اشاره به دیدارها و دیدارهای متعدد خود با نمایندگان شورای اسلامی، تصریح کرد: در این مدت سعی کردم در جلسات جداگانه با هر یک از نمایندگان فضایی دوستانه و همدلانه در روابط دو قوه ایجاد کنم. رئیس جمهور را در اختیار آنها قرار دهیم و معتقدم رویکرد نمایندگان نسبت به دولت مطلوب است.

دبیری با تاکید بر اینکه ارتباط بین اعضای دولت و نمایندگان مجلس سازنده و رفتار غیرقانونی قابل قبول نیست، گفت: معاونت امور مجلس به دنبال تنظیم و هدایت ارتباطات و تعامل اعضای دولت و نمایندگان است تا از شبهات منفی در این زمینه جلوگیری شود. منطقه بر این باوریم که بر اساس برنامه ریزی مصمم و منضبط در اداره امور کشور باید از نظرات مشورتی کمیسیون ها، مجامع استانی و نمایندگان فردی استفاده کرد و هر کدام نماینده مردم و مشاور مدیر هستند. دولت و ناظران دقیق در اداره کشور و پیشگامان موثر در تصویب قوانین.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر پرهیز از نگاه سیاسی و جناحی در روند تعامل و همکاری دولت و مجلس تصریح کرد: همانطور که پزشکان غیرحزبی و غیرسیاسی عمل کرده اند، امیدواریم نمایندگان مجلس نیز بر این اساس عمل کنند. بدین ترتیب با رای اعتماد به کل کابینه، با همدلی و همگرایی بتوانیم از همه توان و توانمندی خود برای خدمت رسانی بهتر به مردم استفاده کنیم.

دبیری تلاش مستمر و روحیه جمعی و استفاده از همه ظرفیت ها برای کسب رای حداکثری را برای همه وزرای پیشنهادی برشمرد و گفت: با توکل به خدا و تلاش خالصانه و صادقانه می توان به این هدف دست یافت.

معاون رئیس جمهور افزود: همه باید با احساس مسئولیت و روحیه جمعی وارد صحنه شوند و برای موفقیت کلی مشارکت و همکاری داشته باشند. همه باید بدانیم که موفقیت اصلی ما این است که کل تیم موفق بوده اند و همه معاونت های مجلس در قبال سایر وزارتخانه ها وظیفه جمعی دارند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور نیز در این مراسم مهرداد رحیمی را به عنوان دستیار ارشد خود معرفی کرد و بر اهمیت استفاده از تیم حرفه ای رسانه ای در کنار وزرای پیشنهادی برای ارائه برنامه ها، رصد اخبار و تولید و انتشار محتوای مناسب تاکید کرد.

در این جلسه معاونان پارلمانی وزارتخانه ها ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت وزیر پیشنهادی در حوزه خود، پیشنهادات و تجربیات کرامتی را برای حضور موثر و مفید در صحن علنی مجلس ارائه کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=328396

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.