افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

هشدار نارنجی هوا برای این مناطق از کشور

  • کد خبر : 328328
هشدار نارنجی هوا برای این مناطق از کشور

به گزارش خبرآنلاین، سازمان هواشناسی به دلیل افزایش سرعت باد و افزایش ارتفاع امواج دریا در جنوب کشور هشدار نارنجی صادر کرد. به گزارش ایسنا، سازمان هواشناسی به دلیل افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع موج دریا از روز شنبه 7 مرداد لغایت دوشنبه 9 مرداد ماه هشدار نارنجی صادر کرد و اعلام کرد: در […]

به گزارش خبرآنلاین، سازمان هواشناسی به دلیل افزایش سرعت باد و افزایش ارتفاع امواج دریا در جنوب کشور هشدار نارنجی صادر کرد.

به گزارش ایسنا، سازمان هواشناسی به دلیل افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع موج دریا از روز شنبه 7 مرداد لغایت دوشنبه 9 مرداد ماه هشدار نارنجی صادر کرد و اعلام کرد: در این مدت حداکثر سرعت وزش باد لحظه ای در سطح دریا افزایش می یابد. محدوده 26 گره و حداکثر افزایش ارتفاع موج در مناطق ساحلی و فراساحلی بیش از 1.5 متر پیش بینی می شود.

منطقه تحت تاثیر این اطلاعیه مناطق ساحلی و دریایی استان هرمزگان، در غرب دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج فارس خواهد بود. ترافیک دریایی و ماهیگیری و شناورهای سبک، نیمه سنگین و سنگین. فعالیت های تفریحی، اختلال در تردد کشتی های مسافری و تجاری و اختلال در فعالیت های فراساحلی دور از ذهن نیست.

با توجه به توصیه سازمان هواشناسی، شنا، ممنوعیت فعالیت های تفریحی و ماهیگیری، پرهیز از تردد شناورهای سبک و نیمه سنگین، اتخاذ تدابیر لازم برای تردد شناورهای سنگین، فعالیت های ساحلی و دریایی و آمادگی برای مقابله با خسارات احتمالی آنها. عملی شود.

هشدار نارنجی سازمان هواشناسی پیش بینی کرده است که یک پدیده جوی اثرات منفی و خسارات احتمالی به همراه داشته باشد. هشدار نارنجی برای آماده سازی دستگاه های مسئول برای مقابله با یک پدیده مضر صادر می شود.

47236

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=328328

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.