افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

معاون پارلمانی رئیس جمهور: پزشکان فراملی عمل کردند. امیدواریم نمایندگان هم همین کار را بکنند و به کل کابینه رای اعتماد بدهند.

  • کد خبر : 328315
معاون پارلمانی رئیس جمهور: پزشکان فراملی عمل کردند. امیدواریم نمایندگان هم همین کار را بکنند و به کل کابینه رای اعتماد بدهند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): ایلانا: معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: همانگونه که پزشکان غیر مجرم و غیرسیاسی عمل کرده اند، امیدواریم نمایندگان مجلس نیز اینگونه عمل کنند تا با رای اعتماد از کل کابینه بتوانیم از تمام توان و توان خود استفاده کنیم. با همدلی و همگرایی خدمت کنید. دومین جلسه شورای امور مجلس […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

ایلانا: معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: همانگونه که پزشکان غیر مجرم و غیرسیاسی عمل کرده اند، امیدواریم نمایندگان مجلس نیز اینگونه عمل کنند تا با رای اعتماد از کل کابینه بتوانیم از تمام توان و توان خود استفاده کنیم. با همدلی و همگرایی خدمت کنید.

دومین جلسه شورای امور مجلس معاونان و مدیران کل وزارتخانه ها و سازمان های دولتی به ریاست شهرام دبیری معاون پارلمانی رئیس جمهور با هدف ایجاد هماهنگی و هم افزایی، تقسیم مأموریت ها و اتخاذ رویکرد مناسب در دومین جلسه شورای عالی امور مجلس برگزار شد. مرحله بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی که از روز شنبه در صحن علنی مجلس آغاز شده بود آغاز شد.

معاون امور مجلس رئیس جمهور در این جلسه از تلاش ها و فعالیت های سازنده مستمر معاونان و متولیان امور مجلس دستگاه های اجرایی در روند رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دکتر قدردانی کرد. مزیکیان که از یکشنبه گذشته در کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی آغاز به کار کرد، گفت: دولت چهاردهم به دنبال ارتباط و همکاری برادرانه و صمیمی است و با شورای اسلامی ارتباط قوی و پایدار برقرار می کند و معتقدیم هر چه قوی تر باشد، بیشتر می شود. . هر چه این رابطه صمیمانه تر و مبتنی بر احترام و درک متقابل باشد، نتایج بیشتری برای مردم و کشور خواهد داشت.

ديبيري بهبود روند و روند صعودي نمايندگان به وزراي پيشنهادي رئيس جمهور در سه روز گذشته را حاصل تلاش دو قوه با هماهنگي و همدلي در مسير عبور از مشكلات و پيشرفت و تعالي دانست. . کشور گفت: دکتر بر میزان تعامل و همگرایی با مجلس تاکید می شود و تلاش خواهیم کرد در مجمع پیوست این موضوع را به بهترین نحو اجرا کنیم.

معاون رئیس جمهور با اشاره به دیدارها و دیدارهای متعدد خود با نمایندگان شورای اسلامی گفت: در این مدت سعی کردم در جلسات جداگانه با هر یک از نمایندگان فضایی دوستانه و همدلانه در روابط دو قوه ایجاد کنم. با ترتیب دادن ملاقات با رئیس جمهور و من معتقدم که نگرش نمایندگان نسبت به دولت مطلوب است.

دبیری با تاکید بر اینکه رابطه اعضای دولت و نمایندگان سازنده است و رفتار خارج از قانون قابل قبول نیست، گفت: معاونت امور مجلس به دنبال تنظیم و هدایت ارتباط و تعامل بین اعضای دولت و نمایندگان است. مجلس برای جلوگیری از شبهات منفی در این زمینه. بر این باوریم که بر اساس برنامه ریزی مصمم و منضبط، باید از نظرات مشورتی کمیسیون ها، مجامع استانی و منفرد نمایندگان در اداره امور کشور و هر یک از نمایندگان مردم از مشاوران کشور استفاده کنیم. مدير دولت و ناظران آگاه در اداره كشور و قوانين موثر پيشگام تصويب مي شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر پرهیز از نگاه سیاسی و جناحی در روند تعامل و همکاری دولت و مجلس تصریح کرد: انتظار داریم نمایندگان مجلس نیز همانند نمایندگان غیرحزبی عمل کنند. و پزشکان غیرسیاسی عمل کرده اند. رای اعتماد به کل کابینه که بتوانیم با همدلی و همگرایی تمام توان و توان خود را در خدمت رسانی بهتر به مردم قرار دهیم.

دبيرخانه تلاش مستمر و روحيه جمعي و استفاده از همه توانمندي ها براي کسب آراي حداکثري را براي همه وزراي پيشنهادي برشمرد و گفت: اين هدف با توکل به خدا و تلاش خالصانه و صادقانه محقق مي شود.

معاون رئیس جمهور افزود: همه باید با احساس مسئولیت و روحیه جمعی وارد میدان شوند و برای موفقیت کلی مشارکت و همکاری داشته باشند. همه باید بدانیم که موفقیت اصلی ما این است که کل تیم موفق بوده اند و همه معاونت های مجلس در قبال سایر وزارتخانه ها وظیفه جمعی دارند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین دکتر مهرداد رحیمی را به عنوان دستیار ارشد خود معرفی کرد و بر اهمیت استفاده از تیم حرفه ای رسانه ای در کنار وزرای پیشنهادی برای ارائه برنامه ها، رصد اخبار و تولید و انتشار محتوای مناسب تاکید کرد.

در این جلسه معاونان پارلمانی وزارتخانه ها علاوه بر ارائه گزارشی از وضعیت فعلی وزیر پیشنهادی در حوزه کاری خود، پیشنهادات و تجربیات خود را برای حضور موثر و مفید در صحن علنی مجلس ارائه کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=328315

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.