افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

مذاکرات درباره آتش بس غزه در دوحه آغاز شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 328290
مذاکرات درباره آتش بس غزه در دوحه آغاز شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، یک مقام مسئول در جریان این مذاکرات به خبرگزاری رویترز گفت که مذاکرات با هدف دستیابی به آتش بس در غزه و توافق برای آزادی اسرای صهیونیستی که توسط حماس در دوحه نگهداری می شود آغاز شد. به گزارش این رسانه، قرار است رئیس سازمان اطلاعات اسرائیل برای شرکت در دور […]

به گزارش خبرگزاری مهر، یک مقام مسئول در جریان این مذاکرات به خبرگزاری رویترز گفت که مذاکرات با هدف دستیابی به آتش بس در غزه و توافق برای آزادی اسرای صهیونیستی که توسط حماس در دوحه نگهداری می شود آغاز شد.

به گزارش این رسانه، قرار است رئیس سازمان اطلاعات اسرائیل برای شرکت در دور جدید مذاکرات به همتایان آمریکایی و مصری خود و نخست وزیر قطر بپیوندد.

باراک راوید، روزنامه‌نگار وب‌سایت صهیونیستی «والا» روز گذشته به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که «ویلیام برنز» رئیس سیا تا روز پنجشنبه برای دیدار با شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست‌وزیر قطر به دوحه قطر سفر خواهد کرد. قطر.” دیوید بارنیا.» رئیس سازمان جاسوسی موساد رژیم صهیونیستی و عباس کمال رئیس سازمان اطلاعات مصر شرکت کنند.

منابع آگاه این روزنامه نگار اسرائیلی همچنین می افزایند که «حماس به میانجی ها اطلاع داده است که نمایندگانش در مذاکرات روز پنجشنبه شرکت نخواهند کرد، اما آنها گفته اند که مایلند پس از این نشست با میانجی ها دیدار کنند تا درباره این موضوع بیشتر بدانند». و ببینید اسرائیل پیشنهاد جدی دارد و اقدامی برای رسیدن به توافق ارائه کرده است یا خیر؟

روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال روز چهارشنبه گزارش داد که یحیی السنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در جریان مذاکرات برای دستیابی به آتش بس در نوار غزه، پیامی را برای میانجیگران ارسال کرد.

وال استریت ژورنال خاطرنشان کرد که پیام السنوار به میانجی های عرب ابلاغ شده است، اما بعید است رژیم صهیونیستی به این درخواست پاسخ مثبت دهد.

روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل روز سه‌شنبه اعلام کرد که جنبش مقاومت فلسطین «حماس» می‌گوید هیأتی را برای آتش‌بس و تبادل اسرا در روز پنجشنبه به قطر اعزام نخواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=328290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.