افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

هشدار مدیرعامل ایفمارک به پرسپولیس: درز خبر سلامتی بازیکنان تبعات انضباطی دارد – خبر قرمز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 328282
هشدار مدیرعامل ایفمارک به پرسپولیس: درز خبر سلامتی بازیکنان تبعات انضباطی دارد – خبر قرمز – پرسپولیس نیوز

مدیر مرکز ایفمارک کشورمان گفت: درز اخبار سلامت بازیکنان در رسانه ها تبعات انضباطی را برای کادر پزشکی متخلف در پی خواهد داشت. زهرا هراتیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در خصوص معاینات پزشکی پیش از فصل استقلال و پرسپولیس و اینکه آیا دو تیم بدون مشکل وارد مسابقات می شوند یا خیر، […]

مدیر مرکز ایفمارک کشورمان گفت: درز اخبار سلامت بازیکنان در رسانه ها تبعات انضباطی را برای کادر پزشکی متخلف در پی خواهد داشت.

زهرا هراتیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در خصوص معاینات پزشکی پیش از فصل استقلال و پرسپولیس و اینکه آیا دو تیم بدون مشکل وارد مسابقات می شوند یا خیر، گفت: بازیکنان همیشه آسیب های جزئی و اساسی دارند و وظیفه ماست. این است که به صورت محرمانه جزئیات مصدومان را به باشگاه ها اعلام کنیم.” کادرفنی تیم قبل از امضای قرارداد می تواند با اطلاعات کافی برای به خدمت گرفتن این بازیکن تصمیم گیری کند.بنابراین تمامی مشکلات به هر دو باشگاه اعلام شده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت یمگا، مدافع فرانسوی استقلال گفت: در تست های پیش فصل او را دیدم و واقعا به روحیه و انگیزه او غبطه خوردم. برای تصمیم گیری در مورد وضعیت حضور خود، به درخواست کمیسیون از باشگاه استقلال نیاز دارید.

مدیر مرکز ایفمارک در خصوص اخبار منتشر شده در رسانه ها مبنی بر ارجاع 8 بازیکن و کادرفنی پرسپولیس برای سی تی آنژیوگرافی گفت: همیشه گفته ام مسائل و جزئیات پزشکی چیزی نیست که در رسانه ها مطرح شود. این هشداری است به همه باشگاه ها مبنی بر اینکه انتشار اخبار سلامت بازیکنان در رسانه ها منجر به عواقب انضباطی برای کادر پزشکی متخلف خواهد شد. از رسانه ها هم تقاضا دارم این موضوع را باز نکنند.

لازم به ذکر است کادر پزشکی پرسپولیس به تازگی تغییر کرده و فرید زرینه دکترای فیزیولوژی مسئولیت معاونت پزشکی باشگاه پرسپولیس را بر عهده گرفته است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)