افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

ابتکار شهرداری تبریز برای ایجاد 13 کیلومتر جاده جدید

  • کد خبر : 328197
ابتکار شهرداری تبریز برای ایجاد 13 کیلومتر جاده جدید

به گزارش بازار، یعقوب هوشیار امروز در جریان سومین انتصاب ششمین دوره انتصابات شهرداری تبریز با بیان اینکه چشم انداز شورای اسلامی شهر ایجاد تحرک و پویایی بیشتر در مناطق است، اظهار داشت: در سال 1400 ، کمتر از 30 هزار میلیون تومان عملیات عمرانی در منطقه 6 انجام شد در حالی که در مدیریت […]

به گزارش بازار، یعقوب هوشیار امروز در جریان سومین انتصاب ششمین دوره انتصابات شهرداری تبریز با بیان اینکه چشم انداز شورای اسلامی شهر ایجاد تحرک و پویایی بیشتر در مناطق است، اظهار داشت: در سال 1400 ، کمتر از 30 هزار میلیون تومان عملیات عمرانی در منطقه 6 انجام شد در حالی که در مدیریت فعلی شهرستان فقط 300 میلیارد تومان برای پروژه پل هوایی کرملک هزینه شد.

هوشیار افزود: در صورت تکمیل پروژه جاده سنتو، شهرداری منطقه 6 تبریز تا سال ها از بحث درآمدی خالی خواهد بود. علاوه بر پروژه های عمرانی برای برخی اقدامات مانند ساخت بدنه جاده سنتو باید ساعت روزانه نیز تعبیه شود زیرا اجرای این پروژه در توسعه، زیبایی و درآمدزایی منطقه مثمر ثمر خواهد بود.

وی با تاکید بر لزوم زیباسازی ورودی شهر در منطقه 6 گفت: در مقطعی اقداماتی انجام شد و رسوبات مصالح در این منطقه جمع آوری شد، اما این اقدامات نباید تنها محدود به پایان سال باشد، بلکه باید همیشه خواهد بود انجام و پیگیری خواهد شد.

شهردار تبریز ادامه داد: همواره بر ساماندهی مسیر آناخاتون تاکید شده و باید از ورود مصالح به این محدوده جلوگیری شود. همچنین ایجاد دامداری از اولویت های شهرداری در منطقه آناخاتون است.

هوشیار خاطرنشان کرد: در حوزه خدمات شهری نیز ساخت و سازهای غیرمجاز و حصارکشی دو مشکل جدی است و اقداماتی انجام شده که باید گزارش شود. همچنین معاونت شهرسازی نیز آمار ساخت و سازهای غیرمجاز را به صورت هوشمند ارائه می کند.

وی با اشاره به لزوم تحقق 100 درصدی درآمد شهرداری تا پایان شهریور ماه گفت: در حوزه اداری، مالی و در بحث درآمد بودجه ای که تعریف می شود بر اساس ظرفیت و ظرفیت مناطق است.

شهردار تبریز تصریح کرد: شهرداری منطقه 6 در بین سایر مناطق رتبه اول را در توزیع آسفالت دارد و این اقدامات باید تا پایان سال ادامه داشته باشد. همچنین دو سالن ورزشی نیز با هزینه ای بالغ بر 50 میلیارد تومان در این منطقه ساخته می شود.

هوشیار با تاکید بر اهمیت دیده شدن عملکرد شهرداری تبریز در سامانه سجا، گفت: پروژه های کاراملک یا ایستگاه مترو در بودجه مرکز و سایر مناطق است اما بودجه اختصاصی منطقه باید در سجا مشخص باشد و شهروندان بدانند که کار ساخت و ساز در حال حاضر چهل برابر بیشتر از سال 1400 انجام شده است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه باید بخشداری مرکزی را باور کنیم، اظهار داشت: بخشداری یکی از ابزارهای قوی برای بخشداری است و شهرداران مناطق باید در همه مناطق حضور و مدیریت داشته باشند و نتیجه آن نیز باشد. به معاونین فرماندار و شهردار بخش گزارش شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=328197

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.