افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

الکسیس: برای قهرمانی به پرسپولیس آمدم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 328106
الکسیس: برای قهرمانی به پرسپولیس آمدم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

دروازه بان الجزایری تیم فوتبال پرسپولیس می گوید برای کسب عنوان قهرمانی به این تیم آمده است. الکسیس گاندوز در گفتگو با پرسپولیس در خصوص پیوستن به پرسپولیس گفت: روزهای اول حضورم در پرسپولیس به خوبی گذشت. همه از من خیلی صمیمانه و خوب استقبال کردند. وی افزود: با فوتبال ایران آشنایی نداشتم، اما پرسپولیس […]

دروازه بان الجزایری تیم فوتبال پرسپولیس می گوید برای کسب عنوان قهرمانی به این تیم آمده است.

الکسیس گاندوز در گفتگو با پرسپولیس در خصوص پیوستن به پرسپولیس گفت: روزهای اول حضورم در پرسپولیس به خوبی گذشت. همه از من خیلی صمیمانه و خوب استقبال کردند.

وی افزود: با فوتبال ایران آشنایی نداشتم، اما پرسپولیس را از طریق مسابقات لیگ قهرمانان آسیا می شناختم و برخی از بازی های این تیم را تماشا کرده بودم. قبل از آمدن به پرسپولیس با یکی از دوستانم که در لیگ قهرمانان آسیا بازی می کرد صحبت کردم و او به من گفت که پرسپولیس باشگاه فوق العاده ای است و هواداران زیادی دارد. من هم بازی های پرسپولیس را دیدم و متوجه شدم که همین طور است.

وی در پاسخ به این سوال که تفاوت فوتبال آسیا با آفریقا چیست، گفت: به نظر من تفاوت فوتبال آسیا و آفریقا در تهاجمی بودن آنهاست. در آسیا تاکتیک و تکنیک مهمتر است اما در آفریقا فوتبال پیشرفته تر است.

وی در ادامه بیان کرد: برای تیمی که هواداران زیادی دارد و حتی در رسانه ها و فضای مجازی هم به آن توجه می شود خیلی خوب است. این خیلی روی من تاثیر می گذارد.

گندوز در پاسخ به این سوال که آیا قبل از آمدن به پرسپولیس با گاریدو صحبت کرده یا نه، گفت: بله، او را می شناختم و صحبت کردیم.

وی همچنین گفت: به پرسپولیس آمدم تا به قهرمانی مان کمک کنم. پرسپولیس بازیکنان خوب دیگری هم دارد که به موفقیت این تیم کمک می کنند. می دانم که پرسپولیس باشگاه مهمی در آسیاست. هدف من قهرمانی با پرسپولیس است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)