افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

محسن خلیلی: گاریدو نیاز به زمان دارد/ روند نقل و انتقالات بسیار پیچیده است – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 328035
محسن خلیلی: گاریدو نیاز به زمان دارد/ روند نقل و انتقالات بسیار پیچیده است – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

مدیرعامل تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس گفت: هوادار دوست دارد بازیکن خوبی را با پیراهن پرسپولیس ببیند اما روند انتقال بسیار پیچیده است. محسن خلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شرایط پرسپولیس در تمرینات پیش فصل با سرمربیگری خوان کارلوس گاریدو سرمربی جدید اسپانیایی و همچنین لیست بازیکنان پرسپولیس گفت: گاریدو بسیار منظم است. پیشکسوت […]

مدیرعامل تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس گفت: هوادار دوست دارد بازیکن خوبی را با پیراهن پرسپولیس ببیند اما روند انتقال بسیار پیچیده است.

محسن خلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شرایط پرسپولیس در تمرینات پیش فصل با سرمربیگری خوان کارلوس گاریدو سرمربی جدید اسپانیایی و همچنین لیست بازیکنان پرسپولیس گفت:

گاریدو بسیار منظم است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره تاثیرات حضور مربی جدید در پرسپولیس پس از دو قهرمانی متوالی در لیگ برتر ایران گفت: وقتی مربی جدید می آید، فلسفه جدیدی را با خود می آورد. پرسپولیس الان در آن شرایط است. گاریدو بسیار منضبط است. او روی این موضوع بسیار حساس است. بازیکنان همچنین به خوبی می دانند که اکنون زمان آن است که ارزش خود را به او ثابت کنند زیرا ذهن او خالی و عاری از تعصب است و می توانند بدون مشکل خودنمایی کنند.

به زمان نیاز دارم

مدیر آکادمی جوانان باشگاه پرسپولیس افزود: باید زمانی را به تماشای فوتبال به سبک گاریدو اختصاص دهید. ما نمی توانیم چیزی غیر از این کمیت را اندازه گیری کنیم. باید دیدگاه او را رعایت کنیم و به او فرصت کافی بدهیم تا نظرش را درباره فوتبال ایران بررسی کند.

انتظارات زیاد پرسپولیس طبیعی است

وی درباره انتظارات زیاد هواداران تیمی که پیاپی قهرمان می شود، تصریح کرد: حق با آنهاست. هوادار نبض یک تیم است. وقتی سر و صدا می شود و هیجان قهرمانی احساس می شود، یعنی تیم در مسیر درستی قرار دارد.

فرآیند انتقال بسیار پیچیده است.

خلیلی درباره نارضایتی برخی هواداران از عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات ادامه داد: آنها دوست دارند همه بازیکنان خوب را با پیراهن پرسپولیس ببینند. فرآیند انتقال بسیار پیچیده است. زوایای مختلفی دارد که برای درک آن باید به مذاکرات نزدیک بود.

وی ادامه داد: به هر حال باشگاه در تلاش برای جذب یک مدافع یا یک وینگر چپ است. داشتن یک بازیکن با کیفیت بهتر از بازیکنی است که رزومه محکمی نداشته باشد و چیزی جز مشکل ایجاد نکند.

خوشحالم که یک نفر به پنج نفر رسید.

مدیرعامل تیم های پایه باشگاه پرسپولیس با اشاره به حضور بازیکنان تیم پایه این باشگاه در لیست گاریدو برای این فصل خاطرنشان کرد: زمانی که کارم را در پست مدیریتی جدید باشگاه شروع کردم، توانستیم یک نفر را در اختیار باشگاه قرار دهیم. بزرگسالان، اما کم کم تعداد آنها افزایش یافت تا اینکه به پنج نفر رسید. حالا خوشحالم که امسال هم همین اتفاق افتاد. خوشحالم که بازیکنانی مثل بابایی، رفیعی، سرخی و… در گذشته به پرسپولیس کمک کرده اند. امیدوارم امسال افرادی مثل علیرضا عنایت، حسین حاجی زاده و دیگر بازیکنان جوان بتوانند تاثیر خوبی در تیم داشته باشند. امیدوارم از آنها برای شکوفایی استعدادهای شما استفاده شود.

من هنوز سرمربی را ندیده ام.

خلیلی درباره اینکه چرا گاریدو در تمرینات تیم های پایه حاضر نشد، گفت: به هر حال برنامه تیم بزرگسالان خیلی فشرده بود. من حق را به او و کادر فنی می دهم. همچنین در تابستان برنامه بسیار شلوغی داریم. قرار است آقای گاریدو به ورزشگاه درفشی فر بیاید تا تجهیزات اولیه و کارهایی که ما انجام می دهیم را بررسی کند.

پرسپولیس حمایت خالص می خواهد

وی صحبت های خود را اینگونه به پایان رساند و گفت: پرسپولیس بدون توجه به نتایجی مثل چند فصل اخیر حمایت می خواهد. هر زمان که ما به طور کامل از تیم حمایت کرده ایم، نتیجه حاصل شده است. ما در لیگ برتر و لیگ برتر کارهای مهم زیادی داریم، بنابراین باید متحد باشیم و زمان کافی را اختصاص دهیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=328035

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.