افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

نظرات توسعه دهندگان Yes Coin در مورد آینده این ایردراپ

  • کد خبر : 327982
نظرات توسعه دهندگان Yes Coin در مورد آینده این ایردراپ

به گزارش صبح امروز، سازندگان بازی تلگرام Yes Coin مصاحبه جدیدی انجام داده و در مورد ایردراپ توکن YES صحبت کرده اند. توسعه دهندگان Yes Coin در تلاش هستند تا برای airdrop آن برنامه ریزی کنند. این بازی بیش از 30 میلیون کاربر دارد. میلیون‌ها کاربر YesCoin احتمالاً می‌خواهند ایردراپ خود را در اسرع وقت […]

به گزارش صبح امروز، سازندگان بازی تلگرام Yes Coin مصاحبه جدیدی انجام داده و در مورد ایردراپ توکن YES صحبت کرده اند.

توسعه دهندگان Yes Coin در تلاش هستند تا برای airdrop آن برنامه ریزی کنند.

این بازی بیش از 30 میلیون کاربر دارد.

میلیون‌ها کاربر YesCoin احتمالاً می‌خواهند ایردراپ خود را در اسرع وقت دریافت کنند. با این حال، سازندگان این بازی تلگرامی می گویند که متعهد به رویکردی آرام و حساب شده هستند و به دنبال بهترین راه برای حفظ بازیکنان خود هستند. سازندگان ناشناس Yes Coin اعلام کردند:

ما سخت کار می کنیم تا با برنامه ریزی دقیق هر مرحله، از انتشار موفقیت آمیز توکن خود و رشد طولانی مدت پروژه خود اطمینان حاصل کنیم. هدف اصلی ما ایجاد ارزش بلندمدت و پایدار برای صنعت ارزهای دیجیتال است. ما می‌خواهیم توکنی راه‌اندازی کنیم که برای دارندگانش ارزش پایدار داشته باشد.

سخنگوی Yes Coin تاکید کرد که این بازی در حال حاضر بیش از 30 میلیون کاربر دارد. تعداد کاربران این بازی در ماه ژوئن تنها 18 میلیون نفر بوده است. به نظر می رسد که بنیانگذاران YesCoin می خواهند مطمئن شوند که کاربران آنها قبل از Airdrop و Token Generation Event (TGE) در بازی باقی می مانند و به شرکت ادامه می دهند. تاکید کرده اند:

مکانیسم‌هایی که دوپامین کوتاه‌مدت ارائه می‌کنند می‌توانند به سرعت کاربران را درگیر کنند. با این حال، هدف ما این است که اطمینان حاصل کنیم که هر کاربر رضایت طولانی مدت را تجربه می کند. ما سخت کار می کنیم تا هر مرحله را با دقت برنامه ریزی کنیم و موفقیت و رشد بلندمدت پروژه خود را تضمین کنیم.

موج جدید بازی های تلگرام

در ماه های اخیر، بازی های کلیکی تلگرام در بلاک چین (مانند نات کوین و همستر کامبت) موفق به انجام کاری شده اند که از سال 2021 تکرار نشده است. در آن زمان بازی های بلاک چین مانند Oxy Infinity بسیار محبوب شدند و میلیون ها کاربر را به خود جذب کردند. اما بازی های مذکور با گذشت زمان محبوبیت خود را از دست دادند و به نظر می رسد بازی های تلگرامی راه خود را ادامه داده اند.

این بازی ها به دستاوردهای بزرگی نیز رسیده اند. Hamster Combat ادعا می کند که بیش از 300 میلیون کاربر دارد. بازی Nat Coin به عنوان اولین بازی تلگرامی توانست ایردراپ یک میلیارد دلاری خود را با موفقیت به پایان برساند. این بازی ها نشان دادند که بازی های کلیکی در تلگرام می توانند اکوسیستم های بلاک چین بسیار خوبی بسازند.

به نظر می رسد پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام نیز از این بازی ها پشتیبانی می کند. او به عنوان مثال اخیرا اعلام کرد که بازی تلگرامی کاتیزن توانسته ۱۶ میلیون دلار درآمد کسب کند. دوروف از بازی های دیگری مانند Nat Coin نیز پشتیبانی می کرد. بله توسعه دهندگان کوین خاطرنشان کردند:

کاربران جدید صنعت ارزهای دیجیتال سریعترین رشد را در سه ماه گذشته داشته اند. شش ماه آینده بسیار مهم خواهد بود.

معشوقه ها را حذف کنید

ساختار کلی YesCoin مشابه NatCoin و Hamster Combat است. با این حال، در این بازی کاربران باید انگشت خود را روی صفحه بکشند (نه کلیک کنند). به همین دلیل، سازندگان Yes Coin تاکید کرده اند که این بازی از Swipe برای کسب مدل استفاده می کند. نه کلیک برای کسب درآمد (برای کسب درآمد ضربه بزنید). آنها ادامه دادند:

ما از روز اول یک مدل کشیدن به درآمد را پیاده سازی کردیم که با مدل کلیک به درآمد متفاوت است. مدل ما نه تنها تعامل کاربر را افزایش داد، بلکه به طور موثر ربات ها را حذف کرد.

توسعه دهندگان Hamster Combat همچنین اعلام کردند که مشخص نیست چند درصد از کاربران آن را ربات تشکیل می دهند. ربات‌ها می‌توانند تعداد کاربران و دنبال‌کنندگان این بازی‌ها را در شبکه‌های اجتماعی افزایش دهند، اما اکوسیستم کلی آن‌ها را ضعیف کرده و سهم ایردراپ‌های کاربران اصلی را کاهش دهند.

در هر صورت، توسعه دهندگان YesCoin خاطرنشان کردند که در تلاش هستند برای رویداد TGE و airdrop خود برنامه ریزی کنند. علاوه بر این، آنها با صرافی های مختلف برای لیست کردن توکن های خود در تماس هستند. این بازی ایردراپ دیگری را با صرافی هایی مانند OKX و Bitgate راه اندازی کرده است که 1 میلیون Tether را بین کاربران خود توزیع می کند.

بله آمار سکه

سازندگان Yes Coin اعلام کردند که کاربران این بازی از حدود 200 کشور جهان هستند. 10 کشور از 20 کشور برتر آنها در اروپای غربی و آمریکای شمالی قرار دارند.

در گذشته، یکی از انتقاداتی که به بازی‌های بلاک‌چینی مانند OxyInfinity می‌شد این بود که بیشتر کاربران آن‌ها از کشورهای توسعه‌نیافته مانند فیلیپین هستند. در نتیجه هدف اصلی آنها کسب درآمد است. بسیاری از تحلیلگران از جمله بنیانگذار NatCoin معتقدند که چنین ساختاری ناپایدار است.

منبع: Nobitex




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=327982

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.