افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

ساخت 300 خوابگاه دانشجویی برای یک دانشگاه با موافقت وزیر علوم

  • کد خبر : 327786
ساخت 300 خوابگاه دانشجویی برای یک دانشگاه با موافقت وزیر علوم

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، اکبر رنجبرزاده گفت: خوابگاه دانشجویی یکی از مطالبات مهم دانشجویان دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی از طرف من در دیدار اخیر با وزیر علوم با ساخت 300 خوابگاه دانشجویی برای دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی موافقت شد. وی افزود: در حال حاضر برای اخذ کمیسیون ماده 23 اسناد […]

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، اکبر رنجبرزاده گفت: خوابگاه دانشجویی یکی از مطالبات مهم دانشجویان دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی از طرف من در دیدار اخیر با وزیر علوم با ساخت 300 خوابگاه دانشجویی برای دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی موافقت شد.

وی افزود: در حال حاضر برای اخذ کمیسیون ماده 23 اسناد موافقتنامه احداث 300 واحد خوابگاه دانشجویی دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی باید به سازمان برنامه و بودجه ارسال شود و در این راستا مسیر مذکور در حال انجام است.

رنجبرزاده به لزوم اخذ کمیسیون ماده 23 این طرح اشاره و بیان کرد: با وصول کمیسیون ماده 23، ساخت این تعداد خوابگاه برای دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی با پیگیری های لازم انجام و به بهره برداری می رسد. . .

رئیس دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی تعداد دانشجویان این دانشگاه را به طور میانگین 860 دانشجو برشمرد و خاطرنشان کرد: تعداد دانشجویان این دانشگاه در سال تحصیلی جدید به 1000 نفر افزایش می یابد.

صادق خزعل پور با اشاره به 460 دانشجو در خوابگاه های این دانشگاه گفت: از این تعداد 290 نفر دختر و بقیه پسر هستند و 100 نفر از آنها در آینده نزدیک فارغ التحصیل می شوند.

وی با اشاره به اینکه 35 درصد دانشجویان این دانشگاه در خوابگاه هستند، گفت: پیش بینی می شود در سال تحصیلی جدید 150 دانشجوی جدید در خوابگاه ها حضور داشته باشند. دانشجویان خوابگاهی اضافه شود

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=327786

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.