افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

کتک زدن وحشیانه سه زورگیر افغان در یک مهمانی شبانه، دختری اهل تهران را/ آلمیر به کما رفت + جزئیات

  • کد خبر : 327682
کتک زدن وحشیانه سه زورگیر افغان در یک مهمانی شبانه، دختری اهل تهران را/ آلمیر به کما رفت + جزئیات

به گزارش رکنا، چند روز پیش زن میانسالی هراسان با پلیس تماس گرفت. سرقت وحشتناک وسایل یک زن جوان در خیابان گزارش شد. با حضور ماموران در صحنه تصادف با جسد خون آلود زن جوانی که بیهوش بود، او را به بیمارستان منتقل کردند. زن میانسالی که شاهد سرقت بود گفت: من تنها زندگی می […]

به گزارش رکنا، چند روز پیش زن میانسالی هراسان با پلیس تماس گرفت. سرقت وحشتناک وسایل یک زن جوان در خیابان گزارش شد.

با حضور ماموران در صحنه تصادف با جسد خون آلود زن جوانی که بیهوش بود، او را به بیمارستان منتقل کردند.

زن میانسالی که شاهد سرقت بود گفت: من تنها زندگی می کنم و شب ها به تراس خانه مان می آیم، برای خودم چای می ریزم و کتاب می خوانم. چند لحظه پیش روی یک صندلی در تراس نشسته بودم که ناگهان متوجه فریادهای دلخراش زن جوانی شدم. صدا از خیابان می آمد، به پایین نگاه کردم و دیدم دختر جوانی با 3 مرد دعوا می کند.

مهاجمان ناشناس او را به طرز وحشیانه ای مورد ضرب و شتم قرار دادند و کیف و گوشی موبایلش را سرقت کردند. در آن لحظه تنها چیزی که به ذهنم رسید فیلمبرداری صحنه سرقت با تلفن همراه بود.

در ادامه تحقیقات زن میانسال فیلمی که از صحنه سرقت ساخته بود را به تیم تحقیق تحویل داد. با وجود اینکه فیلم در نیمه شب گرفته شده است، اما چهره متهمان به دلیل کیفیت خوب دوربین به دست آمده است.

زن جوان که در این حمله خواب به شدت مجروح و از هوش رفته بود به بیمارستان منتقل شد. از آنجایی که سارقان کیف مفقودی را با خود برده بودند، وی هیچ مدرک شناسایی به همراه نداشت.

کمتر از 24 ساعت از این درگیری نگذشته بود که زوج میانسالی به پلیس آگاهی مراجعه و از مفقود شدن دخترشان خبر دادند و گفتند: دخترمان المیرا محل کارش را که یک شرکت خصوصی بود ترک کرد اما دیگر کسی از او خبر ندارد. او حتی زمانی که قصد خروج از شرکت را داشت با ما تماس گرفت و گفت که یک ساعت دیگر به خانه می آید.

از دیشب با دوستان و آشنایان تماس گرفتیم اما هیچکس خبری از المیرا ندارد.
در پی این شکایت، تحقیقات برای یافتن سرنخی از زن جوان آغاز شد و ماموران ابتدا به مراکز درمانی و بیمارستان ها مراجعه کردند. با بررسی های به عمل آمده مشخص شد دختری با مشخصات آلمیرا شب گذشته در خیابانی خلوت در دام خوابگرد گرفتار شده و به اتهام تعرض دستگیر شده است. گاو رفته است

با توجه به اینکه مشخصات المیرا شباهت زیادی به زن جوان داشت، خانواده المیرا به بیمارستان مراجعه و او را شناسایی کردند.

سرنخی برای دزدان

المیرا پس از چند روز بستری در بخش مراقبت‌های ویژه و تلاش کادر درمانی به هوش آمد و در تحقیقات گفت: وقتی از شرکت خارج شدم منتظر تاکسی بودم که نیامد و تصمیم گرفتم بروم. در خیابان اصلی تاکسی بگیرم، اما باید این کار را انجام دهم. در حال عبور از خیابانی خلوت بودم تا به خیابان اصلی برسم که ناگهان 3 مرد جوان با حمله و ضرب و شتم وحشیانه، کیف و موبایلم را به ارزش 50 میلیون تومان به سرقت بردند. .
در مرحله بعد کارآگاهان عکس های متهم را به ساکنان محل نشان دادند و در تحقیقات میدانی یکی از افراد خشن شناسایی شد. صاحب یک سوپرمارکت نزدیک. دزد او مدیر مدرسه را شناسایی کرد و گفت: این مرد کارگر و نگهبان این منطقه است و چندین بار او را دیده ام.
ماموران با شناسایی یکی از متهمان وارد عمل شده و نگهبان افغانی ساختمان ناتمام را بازداشت کردند. با وجود اینکه وی منکر سرقت شد، اما در مواجهه با مدارک پلیس با همدستی دو تابعیتی خود به سرقت اعتراف کرد. با اطلاع نذیر، نگهبان ساختمان ناتمام، دو همدست وی نیز دستگیر و به دستور دادسرای ویژه سرقت در اختیار اداره آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

دزدی برای خرج مهمانی

نذیر مدتی پیش مخفیانه به ایران آمد و برای کار قاچاقی شد و اکنون در یک ساختمان نیمه کاره به عنوان نگهبان و کارگر مشغول به کار است.
چگونه با همدست خود آشنا شدید؟
یکی از آنها خانواده من است و دیگری ملیت من است، اما مهمتر از همه ما با هم دوست هستیم.
چند وقته دزدی میکنی؟
اولین بار بود. ما اصلاً نمی خواستیم دزدی کنیم، یکدفعه به چنین نقشه ای رسیدیم.
چه اتفاقی افتاد که برای سرقت برنامه ریزی کردید؟
دوستانم برای یک مهمانی آخر شب به ساختمان محل کارم آمدند. می خواستیم پارتی شبانه بگیریم اما وضعیت مالی ما زیاد خوب نبود و وسایل پذیرایی برای مهمانی شبانه نداشتیم و تصمیم به سرقت گرفتیم.
چگونه فرد گمشده را شناسایی کردید؟
در خیابان قدم می زدیم که او را در یک خیابان خلوت دیدیم و تصمیم گرفتیم از او سرقت کنیم.
چرا او را زدی؟
وقتی داشتیم دزدی می کردیم زن جوان شروع به داد و فریاد کرد و برای اینکه گرفتار نشود به او حمله کردیم.
آیا می دانستید که او در کما است؟
دو ساعت بعد به محل برگشتم تا به سر و گوشیش آب بدهم و ببینم زنده است یا نه، اما خبری از او نشد و با خودمان گفتیم اتفاق خاصی برایش نیفتاده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=327682

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.