افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

حمایت بیش از 200 نماینده مجلس از رویکرد دولت سیزدهم در مسائل سیاست خارجی

  • کد خبر : 32766
حمایت بیش از 200 نماینده مجلس از رویکرد دولت سیزدهم در مسائل سیاست خارجی

پاسخ | | کد خبر: 1501739 برای دیگران ارسال کنید | چاپ یکی از اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی بیانیه نمایندگان در حمایت از رویکرد انقلابی دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی را قرائت کرد. به گزارش خبرگزاری برنا، در جلسه روز شنبه 10 تیر 1402 شورای اسلامی شهر، محسن دهنوی عضو کمیسیون ریاست جمهوری […]

یکی از اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی بیانیه نمایندگان در حمایت از رویکرد انقلابی دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی را قرائت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، در جلسه روز شنبه 10 تیر 1402 شورای اسلامی شهر، محسن دهنوی عضو کمیسیون ریاست جمهوری بیانیه بیش از 200 نماینده مجلس در حمایت از رویکرد انقلابی دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی را به شرح زیر قرائت کرد:

«نام خداوند بخشنده

رویکرد دولت سیزدهم به سیاست خارجی که مبتنی بر اصول قانون اساسی و رهنمودهای مقام معظم رهبری و سه اصل عزت، حکمت و مصلحت است، در راستای تامین منافع ملی و توجه به تنوع برای توسعه روابط در حوزه های مختلف و پرهیز از سیاست خارجی تک موضوعی، رویکردی صحیح بوده و دستاوردهای ملموس و قابل توجهی در ابعاد مختلف سیاسی و اقتصادی کشور داشته است.

شورای اسلامی ضمن حمایت از رویکرد انقلابی دولت سیزدهم در سیاست خارجی و قدردانی از عملکرد دستگاه سیاست خارجی و جناب آقای دکتر امیر عبداللهیان، وزیر محترم امور خارجه و همکارانشان که در راستای منویات مقام معظم رهبری در راستای تحقق اهداف کشور و منافع ملی تلاش می‌کنند، از همه فرصت‌ها و توانمندی‌های بی‌طرفانه دستگاه دیپلماسی برای شناسایی و استفاده از دستگاه محترم دیپلماسی انتظار دارد تا از دستگاه محترم دیپلماسی در جهت شناسایی دستگاه‌های محترم دیپلماسی و همکاران محترمشان استفاده کنند. تحریم ها

شورای اسلامی در قالب دیپلماسی پارلمانی نقش خود را همراه با دولت در توسعه روابط پارلمانی و تضمین عالی ترین منافع ملی ایفا خواهد کرد.

درود بر شما و رحمت و برکات خدا».

انتهای پیام/





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای موافق و نه

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=32766

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.