افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

با افزایش حقوق و مزایای کارگران شهرداری موافقت شد

  • کد خبر : 327634
با افزایش حقوق و مزایای کارگران شهرداری موافقت شد

به گزارش بازار، هادی رحمتی در حاشیه نشست با اعضای کمیته طرح طبقه بندی نیروی کار شهرداری های استان تهران از افزایش حقوق و مزایای کارگران در شهرداری های این استان در راستای اجرای مصوبه شورای عالی کار خبر داد. کل کشور وی در تشریح جزئیات این اقدام گفت: طرح طبقه بندی مشاغل در شهرداری […]

به گزارش بازار، هادی رحمتی در حاشیه نشست با اعضای کمیته طرح طبقه بندی نیروی کار شهرداری های استان تهران از افزایش حقوق و مزایای کارگران در شهرداری های این استان در راستای اجرای مصوبه شورای عالی کار خبر داد. کل کشور

وی در تشریح جزئیات این اقدام گفت: طرح طبقه بندی مشاغل در شهرداری ها در سال 72 به تصویب وزارت کار رسید و از آن تاریخ تنها در سال 90 جدول حقوق و دستمزد کارگران بررسی و افزایش یافت . .

از این رو با هدف بهبود وضعیت معیشتی قشر زحمتکش شهرداری ها، بررسی توانمندی های قانونی در طرح فعلی در دستور کار و اقدامات کارشناسان دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران قرار گرفت. موضوع با حمایت مقام عالی استان و معاونت عمرانی مراجع ذیصلاح بارها پیگیری شد.

تا اینکه در نهایت با مساعدت و اقدامات موثر دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، مجوز استخدام فوق العاده بازار کار توسط وزارت تعاون، جوب اخذ شد. و رفاه اجتماعی.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران بیان کرد: بر اساس مکاتبات اداره کل روابط کار، غرامت خدمات و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ با توجه به مکاتبات انجام شده از سوی اداره کل روابط کار، غرامت خدمات و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ ایجاد مزایای فوق العاده بازار کار (حق جذب) برای کارگران شاغل در شهرداری ها با تصویب کمیته طبقه بندی مشاغل بدون مانع اعلام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، وی گفت: با توجه به نیاز به تشریفات قانونی برای کلیه پرونده های مرتبط با طرح در کمیته طبقه بندی کارگری شهرداری های مستقر در استان، جلسات کمیته تشکیل می شود. . به شدت تا پایان فرآیند. در عین حال از شهرداری های استان تهران انتظار می رود با عنایت به کثرت پرونده ها همکاری لازم را برای رعایت شرایط و تذکرات نحوه ارسال پرونده ها به عمل آورند. تا این فرآیند به بهترین شکل ممکن انجام شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=327634

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.