افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

افشای چهره سارقان مسلح سریالی تهران / کابوس شب های پایتخت به پایان رسید

  • کد خبر : 327581
افشای چهره سارقان مسلح سریالی تهران / کابوس شب های پایتخت به پایان رسید

به گزارش اختصاصی رکنا، اوایل سال جاری دزدان مسلح وحشتناک با کلاشینکف وارد منازل شده و دست به سرقت های مسلحانه زدند که ساکنان داخل خانه ها بودند و با آرامش با خودروهای خود متواری شدند. این سرقت های مسلحانه به صورت متوالی در شرق و غرب تهران صورت گرفت و با توجه به حساسیت […]

به گزارش اختصاصی رکنا، اوایل سال جاری دزدان مسلح وحشتناک با کلاشینکف وارد منازل شده و دست به سرقت های مسلحانه زدند که ساکنان داخل خانه ها بودند و با آرامش با خودروهای خود متواری شدند.

این سرقت های مسلحانه به صورت متوالی در شرق و غرب تهران صورت گرفت و با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران برای دستگیری این سارقان مسلح وارد عمل شدند.

سارقان مسلح با اطلاع از ردپای پلیس، محل سرقت را تغییر دادند و این بار برای سرقت به استان البرز رفتند و در آنجا شروع به سرقت کردند و پس از چندین فقره سرقت دیگر ناپدید شدند.

از آنجایی که این سارقان مسلح به طرز ماهرانه ای سرقت می کردند و هیچ ردی از خود به جا نمی گذاشتند، اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان به دقت تنظیم شد تا اینکه در نهایت با اقدامات پیچیده پلیسی و استفاده از کارآگاهان زبده و مراقبت 24 ساعته، اعضای گروه سارقان اولیه اون در سال 1390 دستگیر شدند. هشتگرد روز چهارشنبه 3 مرداد 1403 و در تحقیقات اولیه آشکارا به ارتکاب سرقت های مسلحانه در تهران و استان البرز اعتراف کردند.

سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام خبر اولیه دستگیری این گروه از سارقان مسلح و خشن اظهار داشت: در حال حاضر تحقیقات پلیسی از متهم در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد تهران و طی روزهای آینده جزییات جنایات این گروه های متهم به تفصیل مشخص خواهد شد.

یک منبع آگاه به رکنا گفت: 8 متهم دستگیر شدند که در اعترافات اولیه به سرقت های مسلحانه اعتراف کردند و احتمالا در سایر استان ها نیز سرقت های مسلحانه انجام داده اند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

دزدان مسلح

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=327581

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.