افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

مربی تیم ملی وزنه برداری: شرمنده مردم هستیم/ که منتقدان بدانند دستمزد من کمتر از حقوق آبدارچی از فدراسیون است.

  • کد خبر : 327490
مربی تیم ملی وزنه برداری: شرمنده مردم هستیم/ که منتقدان بدانند دستمزد من کمتر از حقوق آبدارچی از فدراسیون است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه برداری که صحبت هایش در پاریس پس از المپیک جنجالی شد، ویدئویی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد. نصیرشلال گفت: در پاریس وزنه برداری را به ویرانه تشبیه کردم که تعبیر درستی است. خرابه فقط خرابه نیست، وضعیت وزنش هم واقعا همینطوره. برای بازی […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه برداری که صحبت هایش در پاریس پس از المپیک جنجالی شد، ویدئویی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

نصیرشلال گفت: در پاریس وزنه برداری را به ویرانه تشبیه کردم که تعبیر درستی است. خرابه فقط خرابه نیست، وضعیت وزنش هم واقعا همینطوره. برای بازی های المپیک ما 2 ورزشکار داشتیم که نمی شد آنها را تغییر داد و اگر آنها همان ها بودند، فرد بهتری نداشتیم. به عنوان مثال در مسابقات قهرمانی کشور پشت سر مقام اول، نفر بعدی تا 50 کیلو رکورد اختلاف داشت. این نشان می دهد که اگر برای کسی اتفاقی بیفتد، ما جایگزینی نداریم.

وی درباره وزنه برداران المپیکی گفت: ورزشکاران المپیکی در یک سال رقابت رشد کردند. غم من فقط برای بچه هاست نتیجه بازی های المپیک با توجه به سابقه رقبا قابل پیش بینی بود. برای علی و مصطفی برای یک سال اردو و تمرینات سخت ناراحتم. آنها در 6 ماه نیم روز رفته بودند. آنها حتی یک جلسه تمرین را هم از دست ندادند. هر دو حرکت پایانی می توانست به مدال ختم شود. علی با یک ضربه بزرگ رشد کرد و توانست مدال بگیرد.

وی افزود: سطح مسابقات بالا بود و رکوردهای مهمی به ثبت رسید که از زمان بازی های المپیک سیدنی بی سابقه بود. ما نتیجه گرا هستیم و تلاش بچه ها دیده نشد. ما شرمنده مردم هستیم نه مسئولین.

نصیر شلال درباره انتقادات گفت: گفتند اموال من باید اعلام شود. این برای افراد سیاسی است نه برای من چون حقوق من کمتر از آبدارچی بود.

وی در خصوص تداوم همکاری با تیم ملی وزنه برداری گفت: این هفته با انوشیروانی جلسه داریم و برای ادامه به جمع بندی می رسیم، البته اصراری برای ماندن ندارم.

258 258

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=327490

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.