افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

برنامه هفتم توسعه، سند مقدماتی توسعه گردشگری دولت چهاردهم است.

  • کد خبر : 327256
برنامه هفتم توسعه، سند مقدماتی توسعه گردشگری دولت چهاردهم است.

به گزارش بازار، رحمان فرمانی چهارشنبه شب در همایش افق های گردشگری دولت چهاردهم که با حضور تشکل ها، اتحادیه ها و فعالان این حوزه در مؤسسه آموزش عالی حکیم جرجانی برگزار شد، گفت: دولت تدبیر و امید خاصی ندارد. طرحی مجزا در حوزه گردشگری است و بر اساس برخی مواقع دولت چهاردهم بر اساس […]

به گزارش بازار، رحمان فرمانی چهارشنبه شب در همایش افق های گردشگری دولت چهاردهم که با حضور تشکل ها، اتحادیه ها و فعالان این حوزه در مؤسسه آموزش عالی حکیم جرجانی برگزار شد، گفت: دولت تدبیر و امید خاصی ندارد. طرحی مجزا در حوزه گردشگری است و بر اساس برخی مواقع دولت چهاردهم بر اساس برنامه هفتم توسعه برای پیشبرد اهداف گردشگری تدوین شده و از آن به عنوان سند مقدماتی استفاده خواهد کرد.

معاون میراث فرهنگی و گردشگری گلستان افزود: با توجه به اینکه در برنامه هفتم برای اولین بار فصلی مجزا در حوزه گردشگری در نظر گرفته شده است، می توان این موضوع را نقطه قوتی دانست.

وی با اشاره به اینکه تاکنون برنامه های توسعه کشور فصل جداگانه ای در سه حوزه تخصصی وزارت میراث فرهنگی نداشته است، خاطرنشان کرد: دو ماده 82 و 83 برنامه هفتم توسعه به برنامه هایی در حوزه توسعه اختصاص دارد. گردشگری .

فرمانی با اشاره به ضعف برنامه هفتم یادآور شد: متاسفانه در حوزه صنایع دستی مصوبه مستقلی نداریم، مفاد برنامه توسعه 70 درصد مربوط به گردشگری، 30 درصد میراث و 0 درصد حوزه است. از صنایع دستی

وی با بیان اینکه البته در بند یک ماده ششم برنامه توسعه در حوزه صنایع دستی به وزارت رفاه اجتماعی تکلیف شده است، یادآور شد: یکی دیگر از نقاط ضعف برنامه هفتم این است که در اهداف در بخش، مشخص نیست که چگونه باید به این اهداف برسیم و وظیفه یا برنامه اجرایی خاصی وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=327256

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.