افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

ایران مسئول هک کردن کمپین انتخاباتی من است

  • کد خبر : 327247
ایران مسئول هک کردن کمپین انتخاباتی من است

به گزارش رکنا، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و نامزد انتخابات 2024 آمریکا در جمعی از خبرنگاران مدعی شد که ایران مسئول هک کمپین انتخاباتی وی بوده است. ترامپ در پاسخ به سوالی مرتبط با در حال هک شدن ستاد انتخاباتی وی تصریح کرد: این موضوع در دست بررسی است و به صورت تخصصی بررسی […]

به گزارش رکنا، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و نامزد انتخابات 2024 آمریکا در جمعی از خبرنگاران مدعی شد که ایران مسئول هک کمپین انتخاباتی وی بوده است.

ترامپ در پاسخ به سوالی مرتبط با در حال هک شدن ستاد انتخاباتی وی تصریح کرد: این موضوع در دست بررسی است و به صورت تخصصی بررسی می شود. گویا این کار ایران است. ایران این کار را می کند چون دوست من نیست و سیگنال های بدی از این کشور دریافت کرده ام.

وی در ادامه تصریح کرد: دلیل اینکه ایران این کار را می کند این است که من در مقابل ایران محکم ایستادم. او از مردم خاورمیانه محافظت می کرد. به همین دلیل ظاهراً این موضوع کار ایران بوده است.

ترامپ در پاسخ به این سوال که آیا اف‌بی‌آی به او گفته این کار ایران است یا خیر، گفت: نمی‌خواهم دقیقاً این را بگویم، اما کار ایران بود.

ستاد انتخاباتی ترامپ مدتی پیش از هک شدن برخی از ارتباطات داخلی خود خبر داد و خود ترامپ بدون ارائه مدرکی آن را به عواملی از ایران نسبت داد.

وی در بیانیه‌ای اعلام کرد: ایران متوقف نخواهد شد زیرا دولت ما ضعیف و ناکارآمد است، اما این موضوع برای مدت طولانی ادامه نخواهد داشت.

در پاسخ به این اتهامات و ادعاها، نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل متحد در نیویورک در ایمیلی اعلام کرد که دولت ایران هیچ قصد و دلیلی برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ندارد.

نماینده ایران همچنین در پاسخ به اتهامات کمپین ترامپ افزود: ما هیچ اعتباری به چنین گزارش هایی نمی دهیم.

رئیس جمهور سابق آمریکا در بخشی دیگر از سخنرانی خود در ایالات متحده گفت: اقتصاد فعلی با تیم فعلی بسیار بد شده است. جنایات نیز به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. فقط به جنایات افسارگسیخته مهاجران نگاه کنید.

وی ادامه داد: میلیون ها نفر به صورت غیرقانونی وارد کشور ما شده اند. شاید این عدد حدود بیست میلیون یا بیشتر باشد. آنها نباید این مجوز را می گرفتند زیرا مشکلات بی شماری ایجاد کرده اند. این مشکل فقط بدتر خواهد شد و هرگز نباید این اتفاق می افتاد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=327247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.