افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

تعیین مکانیسم نحوه ارائه تضمین در فرآیند اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر.

  • کد خبر : 32717
تعیین مکانیسم نحوه ارائه تضمین در فرآیند اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر.

به گزارش بازار، نمایندگان در جلسه علنی امروز (شنبه 10 تیرماه) شورای اسلامی شهر در جریان بررسی دومین گزارش کمیسیون ویژه رشد و توسعه تولید و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی 44 طرح تامین مالی و رشد تولید با اصلاح قوانین مربوط به حمایت از حداکثر توان تولید و تولید و حمایت از […]

به گزارش بازار، نمایندگان در جلسه علنی امروز (شنبه 10 تیرماه) شورای اسلامی شهر در جریان بررسی دومین گزارش کمیسیون ویژه رشد و توسعه تولید و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی 44 طرح تامین مالی و رشد تولید با اصلاح قوانین مربوط به حمایت از حداکثر توان تولید و تولید و حمایت از ظرفیت های مالی کشور و حمایت از حداکثر توان تولید و خدمات کشور. سامانه با 148 رای موافق، 3 رای مخالف و 3 رای ممتنع در مجموع 5 نماینده حاضر در جلسه طبق مفاد ماده 8 طرح مذکور.

ماده 8 این طرح مقرر می‌دارد: بند (الف) ماده (19) قانون رفع موانع رقابت‌پذیری تولید و بهبود نظام مالی کشور مصوب 1394/01/02 با اصلاحات و الحاقات بعدی به شرح زیر اصلاح و یک تبصره به شرح زیر اصلاح می‌شود:

الف- در صورت درخواست ضامن، مؤسسه ضامن موظف است با توجه به استرداد هر قسمت از اعتبارات اعطا شده یا انجام تعهدات نسبت به رفع مازاد ضمانت نامه یا تعویض ضمانت نامه اقدام نماید. همچنین مؤسسه ضمانت‌شده موظف به پذیرش ضمانت‌نامه جایگزین است که به گفته مؤسسه مذکور، از نظر ارزش و ریسک، متناسب با باقی مانده اعتبار یا تعهدات است. ضامن مسئولیت پرداخت حق الزحمه کارشناسی، تعویض و آزادسازی وثیقه را بر عهده دارد.

تبصره- در صورتی که ارزش ضمانت نامه از مبلغ تعیین شده توسط سازمان ضمانت نامه یا دستگاه اجرایی تعیین کننده ضمانت نامه به دلیل افزایش قیمت آن بیشتر باشد، سازمان ضمانت نامه یا دستگاه اجرایی ذی ربط موظف است نسبت به رفع مازاد ضمانت نامه یا جایگزینی ضمانت نامه موضوع این بند اقدام کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=32717

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.