افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

شهر میزبان پرسپولیس در لیگ برتر دوباره به شهر قدس تغییر یافت – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 327127
شهر میزبان پرسپولیس در لیگ برتر دوباره به شهر قدس تغییر یافت – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

باشگاه پرسپولیس منتظر است تا مشکل مربوط به ورود تماشاگران به ورزشگاه شهدای شهر قدس حل شود تا بتواند مانند استقلال در هفته های ابتدایی لیگ برتر فصل جاری از رقبای خود در آنجا پذیرایی کند. بیست و چهارمین دوره لیگ دسته یک فوتبال کشور فردا پنجشنبه با دیدار تیم های پرسپولیس و ذوب آهن […]

باشگاه پرسپولیس منتظر است تا مشکل مربوط به ورود تماشاگران به ورزشگاه شهدای شهر قدس حل شود تا بتواند مانند استقلال در هفته های ابتدایی لیگ برتر فصل جاری از رقبای خود در آنجا پذیرایی کند.

بیست و چهارمین دوره لیگ دسته یک فوتبال کشور فردا پنجشنبه با دیدار تیم های پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان آغاز می شود و سرخپوشان پایتخت به دلیل عدم آمادگی لازم برای پذیرایی از رقیب خود باید راهی اراک شوند. ورزشگاه آزادی به دلیل تعمیرات و بازسازی

پرسپولیس در نظر داشت بازی هفته سوم خود را مقابل فولاد خوزستان در ورزشگاه یادگار امام خمینی (ره) اراک برگزار کند، اما با توجه به آماده شدن ورزشگاه شهدای شهر قدس، برنامه سرخ پوشان تغییر کرد و به همین دلیل پرسپولیس تصمیم گرفت برای دریافت او به اراک ادامه دهد. رقبا . ندارند

مسوولان ورزشگاه شهدای قدس به باشگاه های استقلال و پرسپولیس قول داده اند تا پایان هفته آینده مشکل درب ورودی تماشاگران و راه حضور بانوان در صندلی های شماره گذاری شده را حل کنند تا دیگر چیزی باقی نماند. مشکلات استفاده از این ورزشگاه به عنوان خانه سرخابی های پایتخت.

خدابخش محمدزاده پودینه رئیس هیئت فوتبال شهرستان قدس درباره آخرین وضعیت ورزشگاه شهدای شهر قدس گفت: یکی از دغدغه های هیئت فوتبال استان تهران و هیئت فوتبال استان تهران این بود که تیم های حاضر در ورزشگاه قدس ورزشگاه اصلی لیگ برتر فوتبال استان تهران که شامل سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و هوادر است، با توجه به اینکه ورزشگاه‌های آزادی و تختی در حال تمدید هستند، برای میزبانی از حریفان مشکلی ندارند.

رئیس هیئت فوتبال قدس تصریح کرد: چمن ورزشگاه از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و در شش ماه گذشته هیچ مسابقه ای در آن برگزار نشده است و می توانم بگویم یکی از بهترین چمن های ورزشگاه ایران در داخل ورزشگاه قدس قرار دارد.

وی افزود: در آخرین بازدید سران سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال از این ورزشگاه، در چند قسمت دچار ایرادات شدند و دستور بازسازی همه آنها صادر شد و با تلاش شهردار و اعضای قدس اسلامی. کمیته. مشاوره، همه چیز به خوبی انجام شد. در حال حاضر گروه های متعددی برای رفع سایر موانع موجود تلاش می کنند و به امید خدا ورزشگاه شهر قدس از هفته اول مسابقات آماده میزبانی مسابقات می شود.

محمدزاده پونه خاطرنشان کرد: پیست اطراف زمین همچنان چمن است که قبلا آسفالت شده بود و به دلیل مشکلات بهداشتی امروز و فردا در پیست اطراف زمین چمن مصنوعی نصب می شود و مشکلی برای بازیکنان وجود نخواهد داشت. طرفداران بازی روز جمعه مقابل خیبر خرم آباد بود.

وی در خصوص تعداد تماشاگران این ورزشگاه گفت: همانطور که اعلام شد می توانیم بین 12 تا 13 هزار تماشاگر را برای مسابقات لیگ برتر به ویژه دیدار استقلال تهران و ملوان در خود جای دهیم.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان از ساعت 19:30 فردا پنجشنبه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار می شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)