افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

ورق مرمر یک سبک لوکس و هوشمند است. سنگ مرمر چه پذیرایی باشد و چه حمام، برای دیوار ایده آل است.

  • کد خبر : 326957
ورق مرمر یک سبک لوکس و هوشمند است. سنگ مرمر چه پذیرایی باشد و چه حمام، برای دیوار ایده آل است.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- دکوراسیون منزل بسیار مهم است. اینکه من و تو بتوانیم خونمان را زیبا کنیم و البته هوشمندانه به این نتیجه برسیم، موضوع بسیار مهمی است. یقیناً مردم از همه چیزهایی که مدرن شده و وارد بازار شده و در پیشرفت علم استفاده می شود اطلاعی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- دکوراسیون منزل بسیار مهم است. اینکه من و تو بتوانیم خونمان را زیبا کنیم و البته هوشمندانه به این نتیجه برسیم، موضوع بسیار مهمی است. یقیناً مردم از همه چیزهایی که مدرن شده و وارد بازار شده و در پیشرفت علم استفاده می شود اطلاعی ندارند. اما با کمی تحقیق می توانید به نتایج ایده آلی برسید که ورق سنگ مرمر یکی از آنهاست. این متریال در دکوراسیون منزل بسیار جذاب است و یکی از بهترین عناصر زیبا کننده فضای خانه به حساب می آید. ورق مرمر از نظر مفهومی به معنی صفحه مرمر است زیرا سنگ مرمر سنگ مرمر خود ماست و ورق نیز به معنای بشقاب است. امروزه به جای سنگ های طبیعی از ورق های مرمر استفاده می شود زیرا قیمت بسیار کمتری دارند و می توان آنها را در انواع مختلف عرضه کرد.

سنگ مرمر

این ورق ها از PVC ساخته شده است که در برابر سرما و گرما بسیار مقاوم است. حتی دیده شده است که بسیاری از افراد برای کاهش سرمای ورودی از دیوار ورق مرمری استفاده کرده اند. امروزه با توجه به افزایش چشمگیر قیمت سنگ های طبیعی و زینتی از جمله سنگ مرمر، از ورق های مرمری استفاده می شود که در دکوراسیون فضا فوق العاده موثر و جذاب خواهد بود و این دقیقا یکی از تصمیمات هوشمندانه است گرفته شده است. در ابتدای مقاله به آن اشاره شد. برای آشنایی بیشتر با ورق سنگ مرمر، مقاله ما را دنبال کنید.

587854

بررسی قسمت فنی ورق های مرمر.

احتمالا برای شما جالب خواهد بود که بدانید این ورقه های جذاب از چه چیزهایی ساخته شده اند که ویژگی های خوبی دارند و به شکل سنگ مرمر هستند، بنابراین در پاسخ باید به شما بگوییم که ورق های مرمر دارای پودر پی وی سی هستند که با سنگ طبیعی ترکیب شده است. اما نسبت این دو فلز 30 به 70 است یعنی 30 درصد پودر سنگ و 70 درصد پودر پی وی سی است. از طرفی ضخامت این ورق ها از دو میلی متر تا چهار میلی متر متغیر است که بسته به نیاز افراد می توان آنها را تهیه کرد.

63874684

رنگ های مختلف در ورق مرمر.

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، ورق های مرمر رنگ های بسیار متنوع و متفاوتی دارند که باعث می شود مانند تیله های زیبایی به نظر برسند. این ورق‌ها دارای طرح‌های مختلفی مانند چوب، مرمر و طرح‌های ساده هستند، بنابراین اکثر طراحان از طرح‌های ساده این ورق‌های مرمر برای رسیدن به ظاهری مجلل استفاده می‌کنند. از طرف دیگر، آن دسته از طراحانی که می‌خواهند طرح‌شان بسیار نجیب باشد، طرح‌هایی با چهره سنگی را انتخاب می‌کنند و در نتیجه کار خود را فوق‌العاده می‌سازند.

بدانید که از نظر گرافیکی این ورق ها به گونه ای طراحی شده اند که تفاوتی بین سنگ واقعی و مصنوعی وجود ندارد.

87486

اکثر مکان ها برای نصب کاشی های مرمر.

ورق های مرمر به دلیل زیبایی، تنوع رنگ و همچنین وزن کم برای مکان های مختلف استفاده می شود. البته این متریال ایرادات خاص خود را دارد و در واقع نمی تواند در برابر وزن زیاد مقاومت چندانی نداشته باشد و در نتیجه برای کف ها به خصوص در فضاهای شلوغ مناسب نیست. بیشتر فضاهایی که از این سبک متریال استفاده می شود و از این ورق های مصنوعی استفاده می شود، فضاهایی مانند حمام، لابی هتل، اتاق انتظار پزشک و بیمارستان، سونا و استخر، پذیرایی اداری و … می باشد. جالب است بدانید که ورق های مرمر خاصیت ضد خش نیز دارند که باعث محبوبیت بیشتر آن ها می شود زیرا مقاومت خود را در برابر بسیاری از چیزها افزایش می دهند. اگر بخواهیم مثال عینی بزنیم می توان از ورق های مرمر در مدارس و مراکز خرید استفاده کرد که مقاومت خوبی در برابر خش دارند.

645



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=326957

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.