افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

یک پنجم انتظارات گردشگری گلستان برآورده نشده است

  • کد خبر : 326857
یک پنجم انتظارات گردشگری گلستان برآورده نشده است

مهدی سقایی بعدازظهر چهارشنبه در همایش افق های گردشگری دولت چهاردهم که در موسسه آموزش عالی حکیم جرجانی با حضور تشکل ها، اتحادیه ها و فعالان این حوزه برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه گردشگری به دنبال فراهم کردن بستر هستیم. برای تعامل با بخش خصوصی، اقتصاد. در معنای واقعی به معنای بخش خصوصی است. […]

مهدی سقایی بعدازظهر چهارشنبه در همایش افق های گردشگری دولت چهاردهم که در موسسه آموزش عالی حکیم جرجانی با حضور تشکل ها، اتحادیه ها و فعالان این حوزه برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه گردشگری به دنبال فراهم کردن بستر هستیم. برای تعامل با بخش خصوصی، اقتصاد. در معنای واقعی به معنای بخش خصوصی است.

رییس موسسه تحصیلات عالی حکیم جرجانی با تاکید بر اینکه بدون اقتصاد آزاد به جایی نخواهیم رسید، افزود: تلاش ما بر این بوده که بخش خصوصی را به عنوان نماینده یک بخش تاثیرگذار در فعالیت های مختلف تقویت کنیم.

وی ادامه داد: در حوزه گردشگری، حضور بخش خصوصی بسیار عمیق‌تر است و گردشگری به دلیل ماهیت نامشهود و ویژگی آن در حوزه اقتصادی، نوعی صادرات نامرئی محسوب می‌شود.

سقایی با بیان اینکه بخش خصوصی در حوزه گردشگری بسیار مهم است، یادآور شد: همواره به دنبال این هستیم که اتحادیه ها و فعالان بخش خصوصی را دور هم جمع کنیم و عملکرد آنها را بررسی کنیم تا بتوانیم روند توسعه را رصد کنیم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر با توجه به ظرفیت های فراوان در حوزه گردشگری و شرایطی که در آن قرار داریم، معتقدیم هیچ بخشی به جز بخش خصوصی نمی تواند در حوزه گردشگری موفق باشد.

رئیس مؤسسه آموزش عالی حکیم جرجانی خاطرنشان کرد: اگر استان های بهره مند در حوزه گردشگری را با گلستان مقایسه کنیم، متوجه می شویم که یک پنجم انتظارات در مورد ظرفیت گردشگری گلستان برآورده نشده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=326857

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.