افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

افتتاح ۲ پروژه عمرانی در شهرداری شاهرود

  • کد خبر : 326847
افتتاح ۲ پروژه عمرانی در شهرداری شاهرود

به گزارش خبرنگار بازار، محسن احمدی در نشستی که با حضور خبرنگاران در یکی از پارک های شاهرود برگزار شد، با اشاره به پروژه های عمرانی در دست اجرا در این شهرستان گفت: دو پروژه بزرگ عمرانی در شاهرود به زودی به بهره برداری می رسد. وی افتتاح تقاطع سه سطحی میدان ولایت شاهرود را […]

به گزارش خبرنگار بازار، محسن احمدی در نشستی که با حضور خبرنگاران در یکی از پارک های شاهرود برگزار شد، با اشاره به پروژه های عمرانی در دست اجرا در این شهرستان گفت: دو پروژه بزرگ عمرانی در شاهرود به زودی به بهره برداری می رسد.

وی افتتاح تقاطع سه سطحی میدان ولایت شاهرود را یکی از این طرح ها عنوان کرد و افزود: به زودی پارکینگ طبقاتی واقع در میدان استانداری، خیابان تهران و هسته مرکزی شهر شاهرود نیز احداث می شود. به بهره برداری می رسد.

شهردار شاهرود با بیان اینکه هم اکنون اولین تقاطع سه سطحی استان سمنان در شاهرود در حال ساخت است، تاکید کرد: این طرح تقریباً 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

احمدی با بیان اینکه اجرای این طرح بیش از دو میلیارد ریال اعتبار خواهد داشت، افزود: کاهش تصادفات و تسهیل در تردد مردم مهمترین نیاز اجرای این طرح است.

وی ساماندهی ترافیک و تسهیل شرایط تردد در این میدان را یکی از نیازها و همچنین مطالبات جدی مردم عنوان کرد و افزود: وقوع تصادفات فراوان در میدان ولایت خسارات جانی و مالی زیادی را به همراه داشته است.

شهردار شاهرود مدت زمان اجرای این پروژه را 24 ماه برآورد کرد و گفت: طبق برنامه ریزی و زمان بندی این پروژه مهم که بزرگترین پروژه عمرانی تاریخ شهرداری شاهرود محسوب می شود، به بهره برداری می رسد. در دهه فجر سال جاری افتتاح شد.

احمدی با بیان اینکه پارکینگ طبقات شاهرود در فاز اول واقع در خیابان تهران 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: این پروژه آذرماه امسال همزمان با هفته حمل و نقل به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه برآورد هزینه این پروژه یک میلیارد ریال است، گفت: این پروژه به مشکل فضای پارک در هسته مرکزی شاهرود که مطالبه بزرگ مردم است پایان می دهد.

شهردار شاهرود با بیان اینکه برای این دو پروژه در مجموع 3.4 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است گفت: این پروژه ها بخش مهمی از مشکلات ترافیکی مردم شاهرود را برطرف می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=326847

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.